در پی بارش‌های سیل‌آسا در کهگیلویه و بویراحمد؛
کد خبر: ۷۲۹۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷ 30 March 2019
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: به‌منظور کمک به خانواده‌های مددجویان گرفتار سیل در پی بارش‌های اخیر، 70 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در استان برپا شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از سایت خبری کمیته امداد، قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، در حاشیه بازدید از تعدادی از خانواده‌های دچار سیل در استان، گفت: در پی بارندگی‌های سیل‌آسا در استان تعدادی از مددجویان تحت حمایت این نهاد دچار سیل گرفتگی شده‌اند و خسارت‌های زیادی به آنان واردشده است. 
وی تصریح کرد: به‌منظور کمک به خانواده‌های مددجویان گرفتار سیل در پی بارش‌های اخیر، 70 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در استان برای کمک به این خانواده‌ها برپا شد. 
مبشری خاطرنشان کرد: در حال بررسی وضعیت خانه‌های آسیب‌دیده مددجویان هستیم و پس از برآوردهای لازم در اولین فرصت نسبت به اختصاص کمک و تسهیلات لازم اقدام خواهیم کرد.
وی بابیان اینکه مردم شریف و ولایتمدار استان می‌توانند جهت یاری سیل‌زدگان هم استانی، کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به پایگاه‌های کمیته امداد در سراسر استان تحویل دهند، گفت: شماره‌گیری کد #99*074*8877*  از طریق تلفن همراه نیز یکی دیگر از راه‌های دریافت کمک‌های خیران و نیکوکاران برای کمک به خانواده‌های مددجویان سیل‌زده است. 
شایسته ذکر است؛ مدیرکل کمیته امداد استان به همراه تعدادی از مدیران و مددکاران این نهاد با خانواده‌های سیل‌زده در پنج روستا دیدار و به آن‌ها سبدهای غذایی و کالایی اهداء کردند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار