رئیس مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی خبر داد؛
رئیس مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: 7 حادثه شهری، جاده‌ای و کوهستانی خراسان رضوی 53 مصدوم برجای گذاشت که امدادرسانی به‌ آن‌ها توسط نیروهای امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر خراسان رضوی صورت پذیرفت.
کد خبر: ۷۲۹۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲ 30 March 2019

به گزارش تابناک رضوی، حسن گودرزی از امدادرسانی به 53 مصدوم 7 حادثه 12 ساعت اخیر در خراسان رضوی خبر داد و گفت: از ساعت 8 شب روز گذشته تا 8 صبح امروز 7 حادثه شهری، جاده‌ای و کوهستانی در خراسان رضوی داشتیم و در این حوادث به 53 مصدوم امدادرسانی شد.

وی افزود: حادثه نخست سقوط 6 مرد طبیعت‌گرد از کوه‌های روستای حصار تربت حیدریه بود که در این حادثه یک نفر از آن‌ها فوت کرد و از 5 نفر دیگر 4 نفر از آن‌ها به‌صورت سرپایی توسط 7 نیروی امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر این شهرستان مداوا شدند و یک نفر دیگر به علت شدت جراحات وارده پس از امدادرسانی اولیه توسط نیروهای امدادی این مجموعه جهت سیر تکمیلی مراحل درمان به بیمارستان 9 دی تربت حیدریه اعزام شد.

رئیس مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با بیان اینکه حادثه دوم تخریب یک منزل مسکونی قدیمی مشهد در خیابان خواجه‌ربیع، خواجه‌ربیع 23 و بر اثر بارش‌های شدید و سیل‌آسا بود، خاطرنشان کرد: در این حادثه 2 نیروی امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر مشهد در عملیاتی مشترک با آتش‌نشانی و اورژانس 115 اقدام به خروج زوج حادثه دیده کردند و این مصدومان پس از اقدامات اولیه درمانی، توسط نیروهای اورژانس 115 به بیمارستان امدادی مشهد انتقال یافتند.

گودرزی تصریح کرد: سومین حادثه برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با یک دستگاه نیسان‌وانت در کیلومتر 8 محور خلیل‌آباد به بردسکن و حوالی روستای تکمار بود که این حادثه 4 مصدوم برجای گذاشت که 3 تن از آن‌ها توسط 3 نیروی امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر کاشمر به‌صورت سرپایی مداوا شدند و یک مصدوم دیگر که پسری 14 ساله بود پس از اقدامات اولیه درمانی، به علت ترومای سر به بیمارستان خاتم‌الانبیاء(ص) خلیل‌آباد منتقل شد.

وی با اشاره به اینکه حادثه چهارم برخورد ‌نیسان‌وانت با خودروی سواری پژو 207 در کیلومتر 59 محور فیروزه به سرولایت بود که 4 مصدوم و یک فوتی برجای گذاشت، تأکید کرد: مصدومان این حادثه توسط نیروهای اورژانس 115 به بیمارستان۲۲ بهمن نیشابور انتقال یافتند و تنها فوتی این حادثه هم که خانمی جوان بود و در خودرو محبوس شده بود توسط 3 تن از نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر فیروزه رهاسازی شد و پیکرش تحویل عوامل انتظامی گردید.

رئیس مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی بیان کرد: پنجمین حادثه برخورد یک دستگاه پژو 206 با یک دستگاه خودروی پراید بود که این حادثه 9 مصدوم برجای گذاشت که 8 تن از آن‌ها توسط نیروهای اورژانس 115 و یک مصدوم دیگر که خانمی 55 ساله بود توسط 3 نیروی امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر سرخس به بیمارستان امدادی مشهد منتقل شدند.

گودرزی با بیان اینکه ششمین حادثه آبگرفتگی 8 باب منزل مسکونی در روستای قومی و در کیلومتر 30 محور تایباد به دوغارون بود که 28سکنه این منازل دچار حادثه شدند، گفت: امدادرسانی به‌موقع توسط 12 نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر تایباد صورت پذیرفت و با دو دستگاه موتورپمپ لجن‌کش تخلیه آب این منازل انجام شد.

وی افزود: حادثه هفتم مسمومیت مادر 26 ساله و فرزند 10 ماهه‌اش با گاز منواکسیدکربن در روستای گنبدلی سرخس بود که این دو نفر پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط نیروهای امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر سرخس جهت سیر تکمیلی مراحل درمان به بیمارستان لقمان حکیم این شهرستان منتقل شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار