نماینده مردم همدان و فامنین با اشاره به زیر ساخت‌های آماده شده در استان در حوزه گردشگری در استان،گفت: موج عظیمی در صنعت گردشگری استان به راه افتاده است که باید با برنامه ریزی دقیقی پیش برویم و نهایت استفاده را از این صنعت در راستای رونق اقتصادی داشته باشیم.
کد خبر: ۷۲۹۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳ 29 March 2019
 نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در بازدید از ستاد اسکان و تسهیلات نوروزی شهرداری، گفت: امسال در ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری شاهد شور و شوق بهتری نسبت به سال‌های گذشته بودیم و از نظر سنجی که به عمل آمده رضایت کامل از عملکرد ستاد تسهیلات از سوی میهمانان نوروزی وجود داشت و بنده به عنوان نماینده مردم از زحمات مجموعه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان و همچنین میراث فرهنگی به طور ویژه تشکر می‌کنم و تلاش شبانه روزی همه این عزیزان قابل تقدیر است.

به گزارش تابناک همدان، از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان، امیر خجسته با اشاره به زیر ساخت‌های آماده شده در استان در حوزه گردشگری در استان، افزود: موج عظیمی در صنعت گردشگری استان به راه افتاده است که باید با برنامه ریزی دقیقی پیش برویم و نهایت استفاده را از این صنعت در راستای رونق اقتصادی داشته باشیم.

خجسته در ادامه گریزی هم به نام گذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری زد و تاکید کرد: در حال حاضر درمان اقتصاد کشور "رونق تولید" است و با توجه به مشکلاتی که در زمینه اشتغال و تولید داریم مقام معظم رهبری بهترین نکته را مطرح کردند.

وی افزود: در رونق تولید، اشتغال، درآمدزایی و خیلی مسایل دیگر نهفته است و ما امسال با همدلی سه قوه، مجلس، دولت و قوه قضاییه در کشور و مجمع نمایندگان و استاندار و همه مدیران اجرایی در استان دست در دست هم با قدرت و قوت پیش خواهیم رفت، تا با جدیت به فرموده مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانیم.

نماینده مردم همدان درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه، موانعی در امر رونق تولید در کشوروجود دارد، خاطر نشان ساخت: از جمله این موانع بانک‌ها هستند که به دنبال رفع موانع هستیم و قوانین لازم از جمله قوانین کسب و کار و تولید را برای اجرای هرچه بهتر رونق تولید در مجلس وضع خواهیم کرد.

 وی تصریح کرد: تاکنون نظارت مجلس خوب نبوده و امسال نظارت بهتری در این زمینه خواهیم داشت وانتظار مردم از مجلس این است که نظارت بیشتری به وضع قوانین داشته باشد و با تمامی کسانی که شبهه اقتصادی در کشور ایجاد کرده اند برخورد می‌شود.

خجسته یاد آور شد: خوشبختانه ما در کشور همه پتانسیل‌های تولید را داریم و می‌توانیم با استفاده از داشته‌های داخلی رونق تولید و صادرات داشته باشیم و تنها راه نجات اقتصاد کشور در بحث رونق تولید است.

وی از عملی شدن بحث آبرسانی به شهر همدان خبر داد و افزود: ۱۴ سال است که بحث آبرسانی به شهر همدان از سوی مقام معظم رهبری عنوان شده است و متاسفانه تاکنون به این امرخوب عمل نشده و امسال با رایزنی‌ها و پیگیری‌هایی که انجام شده میزان صد میلیارد تومان برای آبرسانی همدان اختصاص داده شد و این اقدام خوبی بود که از سوی نمایندگان استان پیگیری و به زودی به نتیجه خواهد رسید.

خجسته در پایان با اشاره به المان‌های شهری که امسال شهرداری در نظر گرفته است، تصریح کرد: المان‌های مستقر در سطح شهر، امسال بسیار چشمگیر و قابل توجه است و حرکت انقلابی که شهردار همدان در بحث المان‌ها و فضا سازی و زیبایی شهر داشته اند، قابل تقدیر است و به عنوان نماینده مردم از این اقدامات شهرداری خصوصا در زمینه فضای سبز که ایجاد شده و همچنین سازمان فرهنگی شهرداری کمال تشکر را دارم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار