محمد مسلم مقدسی درگفتگو با تابناک:
رئیس کانون بسیج هنرمندان کرمانشاه از نگارش کتاب شعر با زبان کردی و توزیع در چند کشور خبر داد.
کد خبر: ۷۲۹۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲ 29 March 2019

محمد مسلم مقدسی در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت : بناست در حوزه شعر کردی در تیراژ بالا کتابی با زبان کردی با موضوعاتی همچون : پیامبر اکرم (ص)، ائمه اطهار، شهدا، شهدای مدافع حرم، وحدت اسلامی، جبهه مقاومت اسلامی یمن ،سوریه ،عراق ،فلسطین و ...به چاپ برسد که این کتاب در داخل کشور و حوزه بین المللی، کشورهای جبهه مقاومت اسلامی و کشورهای کرد زبان پخش و نشر پیدا خواهد کرد.

دبیرانجمن ادبی رضوی افزود : بی‌شک این کار مهم پایه یک کار بزرگ برای احیای شعر و ادبیات کردی است و ما در اطلاعیه ای از کلیه شاعران خواهر و برادر ، شیعه ، اهل سنت و اهل حق سراسر کشور با هرنوع گویش کردی اعم از کردی کرمانشاهی ، کلهر ، سورانی ، هورامی ، جافی ، لکی و ... درخواست داشته ایم که آثار خود را به دبیرخانه کانون بسیج هنرمندان کرمانشاه ارسال کنند.

رئیس کانون بسیج هنرمندان کرمانشاه در پایان با اعلام شماره تلفن و آدرس دفتر کانون بسیج هنرمندان کرمانشاه گفت : علاقه مندان می‌توانند بصورت حضوری در دفتر کانون بسیج هنرمندان واقع در میدان غدیر ابتدای خیابان سیدجمالدین اسدآبادی، ساختمان معاونت هنری اداره ارشاد اسلامی طبقه اول دفتر کانون بسیج هنرمندان کرمانشاه آثار خود را تحویل دهند و یا بصورت تلفنی در شبکه تلگرام و یا واتساپ به شماره ۰۹۲۱۶۸۲۰۷۲۸ آثار خود را ارسال کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار