کد خبر: ۷۲۷۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸ 22 March 2019

 

دومین روز فصل بهار در حالی آغاز می شود که ساعت تغییر کرده است پ این مپضپع ممکن است در رفتار ترافیکی رانندگان تاثیر بگذارد. این در حالیست که شرایط جوی نیز در بسیازی از نقاط کشورمان کماکان متغییر و همراه با بارش است  و از این رو ضرورت دارد مسافران از آب و هوای مسیر و مقصد پیش از حرکت مطلع شوند.
 
از جمله خبر‌هایی که در نوروز بسیاری مشتاق دانستن درباره‌اش هستند و سعی می‌کنند، آگاهی به روزی از آن داشته باشند، اخبار مرتبط با وضعیت آب و هوایی نقاط مختلف کشور و وضعیت ترافیکی جاده‌هاست؛ از این روی، «تابناک» تلاش خواهد داشت برای رفاه حال مسافران پرشمار نوروزی در کشورمان، روزانه اخبار مرتبط با این دو حوزه را در بسته‌ای ویژه در اختیارتان گذارد.

به گزارش «تابناک»؛ دومین روز فصل بهار در حالی آغاز می شود که ساعت تغییر کرده است پ این مپضپع ممکن است در رفتار ترافیکی رانندگان تاثیر بگذارد. این در حالیست که شرایط جوی نیز در بسیازی از نقاط کشورمان کماکان متغییر و همراه با بارش است  و از این رو ضرورت دارد مسافران از آب و هوای مسیر و مقصد پیش از حرکت مطلع شوند.

آخرین وضعیت ترافیک
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: ترافیک در مسیر جنوب به شمال کرج - چالوس محدوده بیلقان تا کیلومتر ۴ سنگین و در محورجنوب به شمال هراز پرحجم و روان است.

سرهنگ نادر رحمانی اظهار کرد: ترافیک در محور‌های تهران - کرج و کرج- قزوین در مقاطعی نیمه سنگین و در محور تهران- قم هر دو مسیر رفت و برگشت و قم- سلفچگان پرحجم است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اضافه کرد: در بیشتر محور‌های استان‌های خراسان رضوی و محور داراب - جهرم در استان فارس بارش باران و در محور‌های قوچان- درگز، قوچان - فاروج، مشهد- کلات در استان خراسان رضوی و محور‌های بجنورد - آشخانه، بجنورد- اسفراین و بجنورد - شیروان در خراسان شمالی شاهد بارش برف هستیم. همچنین مه گرفتگی در ارتفاعات خراسان شمالی و مازندران دیده می‌شود.
 
‍آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک جاده‌ای؛ دوم فروردین ۹۸
 
آخرین وضعیت آب و هوا

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش باران در اغلب مناطق کشور به جز مرکز، شمال شرق و شرق سواحل دریای خزر و بارش برف در مناطق سردسیر و مرتفع بارش در روز یکشنبه (۴فروردین) خبر داد.

احد وظیفه اظهار کرد: امروز (۲ فروردین) در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی و شرق سمنان بارش باران و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف را شاهد خواهیم بود. همچنین برای برخی مناطق کرمان، هرمزگان، جنوب فارس و جنوب سیستان و بلوچستان بارش پراکنده باران، وزش باد با احتمال رعد و برق پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: شنبه (۳ فروردین) در سواحل جنوبی بوشهر، هرمزگان، جنوب کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان و جنوب فارس بارش باران گاهی با رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود. همچنین با ورود سامانه بارشی از غرب کشور در روز شنبه (۳ فروردین) برای استان‌های غربی و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی شامل زنجان، قزوین، البرز و تهران بارش باران و وزش باد و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف پیش بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اضافه کرد: یکشنبه (۴ فروردین) برای اغلب مناطق کشور به جز مرکز، شمال شرق و شرق سواحل دریای خزر بارش باران و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف پیش بینی می‌شود. همچنین روز یکشنبه شدت بارش در زنجان، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد و شمال خوزستان رخ خواهد داد و شرق خلیج فارس و تنگه هرمز نیز مواج پیش بینی می‌شود.

وظیفه در پایان همچنین به وضعیت جوی پایتخت نیز اشاره کرد و گفت: آسمان تهران روز شنبه (۳ فروردین) نیمه ابری، به‌تدریج ابری همراه با بارش پراکنده و گاهی وزش باد با بیشینه و کمینیه دمای ۱۶ و ۵ درجه سانتیگراد و در روز یکشنبه (۴ فروردین) نیمه ابری، به‌تدریج ابری همراه با بارش باران و وزش باد با بیشنیه و کمینه دمای ۱۷ و ۷ درجه سانتی گراد پیش‌بینی می‌شود.
 
وضعیت جوی استان‌های کشور برای امروز و دو روز آینده این گونه پیش‌بینی می‌شود:
 
‍آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک جاده‌ای؛ دوم فروردین ۹۸‍آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک جاده‌ای؛ دوم فروردین ۹۸
‍آخرین وضعیت آب و هوا و ترافیک جاده‌ای؛ دوم فروردین ۹۸
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار