معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی خبر داد؛
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با اشاره به وقوع 5 حادثه جاده‌ای و 2 حادثه امدادی طی 24 ساعت گذشته در استان، گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر به 26 مصدوم حوادث جاده‌ای در محورهای خراسان رضوی امدادرسانی کردند. 
کد خبر: ۷۲۷۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴ 21 March 2019

به گزارش تابناک رضوی به نقل از ستاد خبری جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، اسماعیل بهمن‌آبادی با اشاره به وقوع 5 حادثه جاده‌ای و 2 حادثه امدادی طی 24 ساعت گذشته در استان، گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر به 26 مصدوم حوادث جاده‌ای در محورهای خراسان رضوی امدادرسانی کردند. 

وی افزود: در پی حادثه واژگونی یک خودروی پراید در کیلومتر 27 محور جغتای به جاجرم و منحرف شدن خودرو، 5 سرنشین آن مصدوم شدند که پس از امدادرسانی توسط نجاتگران هلال احمر، 3 مصدوم به بیمارستان ولیعصر(عج) منتقل شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ادامه داد: در حادثه دیگر، واژگونی خودرو ال90 در کیلومتر 35 محور تربت حیدریه به مشهد 5 مصدوم بر جای گذاشت که پس از عملیات امداد و نجات، 3 مصدوم حادثه به علت تروماهای پا و سر، ضربه سر و خونریزی داخلی به بیمارستان رازی تربت حیدریه منتقل شدند.

بهمن‌آبادی اظهار داشت: همچنین واژگونی یک دستگاه موتور سیکلت در کیلومتر 35 محور تایباد به باخرز و مصدومیت راکب آن از ناحیه سر و لگن، مصدوم به بیمارستان خاتم‌الانبیاء(ص) تایباد انتقال یافت.

وی بیان کرد: در حادثه جاده‌ای دیگر، واژگونی یک دستگاه پراید در کیلومتر 25 محور نیشابور به مشهد مصدومیت 3 سرنشین خودرو را به همراه داشت و پس از امدادرسانی اولیه آقای 27 ساله به علت ترومای سر به مرکز درمانی حکیم نیشابور منتقل شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی تشریح کرد: بر اثر برخورد 3 خودروی پراید، مزدا و رانا با یکدیگر در کیلومتر 26 محور سبزوار به نیشابور نیز 10 نفر مصدوم شدند که توسط امدادگران هلال احمر به آنان امدادرسانی شد که تمامی آنان به‌صورت سرپایی مدادوا شدند.

بهمن‌آبادی اضافه کرد: طی دو عملیات امدادرسانی در کیلومتر 37 محور مشهد به نیشابور به 2 بیمار که دچار درد قلبی و درد قفسه سینه بودند امدادرسانی اولیه صورت پذیرفت و این 2 بیمار به مرکز درمانی ملک‌آباد منتقل شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار