رئیس جمعیت هلال احمر کشور:
رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: اقدامات قابل توجه صورت گرفته توسط نیروهای جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در طرح نوروزی ۹۸، به‌ویژه پوشش امدادی‌ای که در زمان سال تحویل و همچنین سخنرانی مقام معظم رهبری در حرم مطهر رضوی صورت پذیرفت شایسته تقدیر است.
کد خبر: ۷۲۷۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹ 21 March 2019

به گزارش تابناک رضوی، علی‌اصغر پیوندی در ارتباط ویدیویی با ستاد طرح نوروزی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، اظهار کرد: تقارن حلول سال ۹۸ با ولادت با سعادت امام علی(ع) را به فال نیک می‌گیریم و امیداوریم که نوروزی بی‌حادثه در سراسر کشور داشته باشیم.

وی افزود: از ابتدای شروع طرح تاکنون اقدامات قابل توجهی توسط نیروهای جمعیت هلال احمر کشور در استان‌های مختلف به‌خصوص خراسان رضوی صورت پذیرفته و اقدامات ارزنده‌ای که در زمان سال تحویل و همچنین سخنرانی مقام معظم رهبری در حرم مطهر رضوی صورت پذیرفت شایسته تقدیر است.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه خادمان مردم در این مجموعه با افتخار به هموطنانی که در سفرهای نوروزی به‌سر می‌برند در حوزه‌های امداد و نجات، جوانان و داوطلبان ارائه خدمت می‌دهند، خاطرنشان کرد: خدمت به مسافران نوروزی را به عنوان یک خدمت ویژه از سوی این جمعیت مردمی می‌دانیم و اجر و توفیق این خدمات در استان امام رضا(ع) که بالاترین آمار مسافران نوروزی را دارد ویژه‌تر است و امیدواریم که تمامی خدمات ارائه شده با رضایت امام مهربانی‌ها همراه باشد.

در این ارتباط ویدیویی سیدمجتبی احمدی، رئیس جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ضمت عرض تبریک فرارسیدن سال نو خدمت تمامی زحمتکشان جمعیت هلال احمر، گفت: طرح امسال در ۸۹ پایگاه خراسان رضوی فعال است و شیب سفر به سمت مشهد با توجه حوادث استان‌های خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سمنان بسیار بالا رفته و امیدواریم که تمامی زائران و مسافران نوروزی به سلامت به مقاصد خود برسند و امیداوریم که سالی بی‌حادثه همراه با کامیابی‌های بی‌منتها را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه دو ماموریت ویژه جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در طرح نوروزی ۹۸ مراسم‌های سال تحویل و سخنرانی مقام معظم رهبری در حرم مطهر رضوی هستند، افزود: تعداد ۱۶۰ نیروی نجاتگر و امدادگر عصر امروز در مراسم سخنرانی رهبری در حرم مطهر رضوی خدمت‌رسانی می‌کنند و در شب گذشته هم تعداد ۱۰۲ نفر در مراسم تحویل سال نو در این مکان مقدس ارائه خدمت داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی خاطرنشان کرد: با توجه رشد میزان سفر، افزایش حوادث را داشته‌ایم، اما خوشبختانه مصدوم و فوتی کاهش قابل توجهی داشته است و امیدواریم که سال ۹۸ سالی پرخیر و برکت و بی‌حادثه باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار