در خراسان رضوی؛
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: امدادگران و نجاتگران به 387 حادثه‌دیده 21 حادثه رخ‌داده در 72 ساعت اخیر استان امدادرسانی نمودند.
کد خبر: ۷۲۶۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹ 19 March 2019

به گزارش تابناک رضوی، دکتر سیدمجتبی احمدی با بیان این مطلب اظهار کرد: از ابتدای طرح نوروزی 98 جمعیت هلال احمر خراسان رضوی تاکنون به 387 آسیب دیده 21 حادثه شهری، جاده‌ای و کوهستانی خراسان رضوی همچون تصادفات جاده‌ای، سیلاب و گرفتاری در برف و کولاک امدادرسانی شد.

مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی افزود: این حوادث در محورهای مختلف سطح استان به وقوع پیوستند و بیش از 100 نیروی امدادگر و نجاتگر جمعیت‌ هلال احمر خراسان رضوی در این محورها به امدادرسانی حادثه‌دیدگان پرداختند.

وی با بیان اینکه از مجموع 387 حادثه دیده در حوادث سیلاب ، برف و کولاک وجاده ای 26 نفر دچار مصدومیت شدند، خاطرنشان کرد: از این میزان 11 نفر از آن‌ها به مراکز درمانی انتقال یافتند و 15 نفر مابقی به‌صورت سرپایی مداوا شدند و متأسفانه 2 نفر هم در محل حادثه جان باختند.

دکتراحمدی بیان کرد: در این حوادث 11 پرستار و 93 نیروی امدادگر و نجاتگر با 16 دستگاه آمبولانس، 5 دستگاه خودروی ست نجات، 11 دستگاه خودروی کمک‌دار سبک، یک دستگاه خودروی کمک‌دار سنگین، 4 دستگاه موتورپمپ و لجن‌کش و یک دستگاه خودروی ارتباطات به امدادرسانی به حادثه‌دیدگان پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار