کد خبر: ۷۲۶۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۴ 17 March 2019
نماینده کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت نفت به تنهایی نمی تواند جوابگوی هزینه های تعویض لوله های فرسوده باشد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از خبرگزاری خانه ملت، عدل هاشمی پور در نشست علنی امروز (یکشنبه 26 اسفند) مجلس شورای اسلامی، ضمن عرض تسلیت به بازماندگان حادثه ترکیدگی لوله گاز انفجار در شهرستان بهمئی گفت: آقای دکتر علی لاریجانی، نمایندگان و کمیسیون اقتصادی مجلس، لوله ها و تاسیسات فرسوده و پوسیده در خوزستان مربوط به مناطق نفت خیز جنوب دچار حادثه شد و تعدادی از هموطنان به علت ترکیدن لوله گاز جان خود را از دست دادند.
وی ادامه داد: در تعجبم که چرا این مصیبت بزرگی که اتفاق افتاد، یک نفر مدیر و یا مسئول در مجلس شورای اسلامی و یا در وزارت نفت حتی یک عذرخواهی از مردم نداشته است.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: 2 نفر از کسانی که جان خود را در این حادثه از دست دادند، از حوزه بهمئی و همچنین یک نفر که مصدوم شده است از این شهرستان، اوضاع مناسبی ندارد.
نماینده کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس مجلس گفت: آقای دکتر لاریجانی؛ زنگنه به تنهایی نمی تواند جوابگوی هزینه های تعویض لوله های فرسوده و تاسیسات نفتی که بر روی زمین های استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد پخش شده است را بدهد.
وی افزود: باید کمیسیون های انرژی، برنامه و بودجه و اقتصادی با مدیریت جنابعالی و زنگنه آن 14.5 درصد را کمک کنید تا این اتفاق بیفتد، در غیر این صورت باید منتظر بحران های دیگر در استان خوزستان باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار