مدیر سازمان تعاون روستایی استان خراسان رضوی گفت: با تلاش انجام گرفته سعی بر ذخیره سازی میوه سیب و پرتقال بسیار با کیفیت در استان بوده است و در حال حاضر سیب با قیمت هر کیلو7 هزار تومان و پرتقال هر کیلو ۴ هزار تومان در مراکز توزیع به دست مردم عزیز خراسان رضوی خواهد رسید.
کد خبر: ۷۲۵۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۹ 16 March 2019

به گزارش تابناک خراسان جنوبی به نقل از روابط عمومی سازمان تعاون روستایی استان خراسان رضوی مهندس محسن اسفندیاری مدیر سازمان تعاون روستایی استان خراسان رضوی در خصوص توزیع میوه پایان سال گفت: جلسه تنظیم بازار محصولات کشاورزی بر میوه شب عید در محل استانداری خراسان رضوی با حضور معاونت محترم استاندار و رئیس سازمان جهاد کشاورزی برگزار گردید  زمان توزیع میوه پایان سال در خراسان رضوی از ۲۵ اسفند ماه تعیین گردیده است.

مهندس اسفندیاری همچنین افزود: با هماهنگی انجام شده در کمیته تنظیم بازار استان پیش از ۳۲۰ مرکز توزیع در سطح استان خراسان توزیع میوه شب عید را بر عهده دارند.

وی همچنین افزود: با تلاش انجام گرفته سعی بر ذخیره سازی میوه سیب و پرتقال بسیار با کیفیت در استان بوده است و در حال حاضر سیب با قیمت هر کیلو7 هزار تومان و پرتقال هر کیلو ۴ هزار تومان در مراکز توزیع به دست مردم عزیز خراسان رضوی خواهد رسید.

مهندس اسفندیاری همچنین افزود مراکز توزیع میوه با نصب بنرهای خاصی مشخص می باشد و مردم می‌توانند به آن مراکز مراجعه و میوه شب عید را دریافت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار