مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی:
مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: بانوان توانمندی‌های بسیاری دارند که باید از آن‌ها در تمام عرصه‌ها استفاده کرد.
کد خبر: ۷۲۵۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱ 14 March 2019

به گزارش تابناک رضوی، حمیدرضا پوریوسف با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی، یک موضوع فرابخشی است و نیاز به همکاری همه‌ی دستگاه‌ها دارد، خاطرنشان کرد: بهزیستی به تنهایی قادر به کنترل و کاهش آسیب‌ها نیست و نیاز به همکاری همه‌ی دستگاه‌های اجرایی دارد.

وی آسیب‌های اجتماعی را یک موضوع چندوجهی نامید و گفت: خیران، مدیران دستگاه‌های اجرایی، مراکز غیر دولتی و سمن‌ها همه باید تحت یک مدیریت واحد برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی هماهنگ شوند.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی با تاکید بر اینکه بهزیستی متولی سلامت اجتماعی است، گفت: سلامت اجتماعی، حوزه‌ بسیار وسیعی است و تحقق آن، نیاز به برنامه‌های درازمدت و مشارکت‌ همه‌ دستگاه‌ها و مراجع فکری جامعه دارد.

پوریوسف افزود: زنان جامعه ما طی سال‌های اخیر نشان داده‌اند هر مسئولیتی که به آن‌ها محول شده با موفقیت پشت سر گذاشته و با جدیت و پیگیری، برنامه‌ها و وظایف خود را به انجام رسانده‌اند.

وی تصریح کرد: توانمندسازی زنان و نقش تعیین کننده آن‌ها در توسعه پایدار از جمله موضوعاتی است که در حال حاضر از نظر تئوری و کاربردی به آن توجه می‌شود.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی ابعاد توانمندسازی بانوان را توانمندسازی روانشناختی، اقتصادی و جسمی بر شمرد و افزود: توانمندی بانوان در تمام عرصه‌ها باید مورد استفاده قرار بگیرد؛ جایگاه زنان رو به ارتقاء است و توانایی بانوان صرفاً خانه‌داری نیست و این شایستگی را دارند که در تمام حوزه‌ها نقش آفرینی و حضور موثر داشته باشند.

وی به فعالیت‌های بهزیستی استان اشاره کرد و گفت: در خراسان رضوی بیش از ۱۱ هزار زن سرپرست خانوار داریم که اشتغال‌زایی آنها یکی از اهداف مهم این سازمان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار