در آخرین جلسه فوری شورای شهر تبریز که با موضوع بررسی لایحه بودجه سال ۹۸ شهرداری تبریز برگزار شد، کلیات و جزئیات لایحه به تصویب اعضای شورا رسید.
کد خبر: ۷۲۵۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۰ 13 March 2019

به گزارش تابناک تبریز، لایحه پیشنهادی بودجه سال 98 توسط شهردار تبریز در 30 دی به شورای شهر ارائه شده بود که رقم کلی آن 2 هزار و 700 میلیارد تومان بود.

محمدباقر بهشتی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تبریز لایحه پیشنهادی بودجه سال 98 شهرداری را به مراتب بهتر و باکیفیت‌تر از لایحه سال 97 خوانده بود اما نهایتا 112 میلیارد تومان از بودجه توسط کمیسیون برنامه و بودجه کاهش یافت و کلیات بودجه 2 هزار و 668 میلیارد تومانی به تصویب اعضای شورا رسید.

 

توجه به وضعیت اقتصادی در سال آینده، توجه به چشم‌انداز شهرداری تبریز، شهروند محوری و نظرسنجی از شهروندان برای تدوین بودجه و پروژه‌محوری از جمله ویژگی‌های متمایز بودجه سال 98 شهرداری تبریز نسبت به سال‌های گذشته است.

به گفته رئیس شورای اسلامی شهر تبریز، دلیل تاخیر 21 روزه در بررسی و تصویب لایحه بودجه سال آینده، دقت‌نظر اعضای شورا و تاخیر در ارائه تعرفه عوارض محلی بود.

بودجه سال 98 شهرداری تبریز پس از بررسی و تصویب اعضای شورا برای بررسی و تایید نهایی به فرمانداری تبریز ارسال شد که پس از آن برای اجرا به شهرداری تبریز ابلاغ می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار