مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی:
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی گفت: همه ما زنان نسل تحریم هستیم، ما دوران جنگ و دفاع مقدس را با سربلندی پشت سر گذاشتیم و اکنون در ادامه با اقتدار این جنگ اقتصادی ظالمانه را با پیروزی و با مشارکت بانوان پشت سر خواهیم گذاشت.
کد خبر: ۷۲۴۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷ 12 March 2019

به گزارش تابناک رضوی، فرشته سلجوقی در آئین افتتاحیه نخستین نمایشگاه توانمندی‌های بانوان ایران زمین (سایه سار مینو)، اظهار کرد: به سال ۹۸ نزدیک می‌شویم و بهار فصل مشترک زمین و زمان، فصل رویش، تکثیر و تولید است.

وی با بیان اینکه زمانی که کار را آغاز کردیم اندکی ترس و تردید وجودم را فرا گرفته بود، افزود: در این راه سخت اعضای شورای شهر، شهرداری مشهد، استاندار خراسان رضوی و همه دوستان کنار ما قرار گرفتند و ما را تقویت کردند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی ضمن تشکر از مدیران دستگاه‌های اجرایی، بیان کرد: همه به ما روحیه دادند و با یاری خداوند این ایام در تقویم نمایشگاهی مشهد به عنوان یک رویداد سالیانه پایدار خواهد شد، از تشکل‌های غیردولتی و مردمی همچون شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیران سلامت خراسان رضوی و خصوصاً افرادی که به معنای واقعی صاحبان انقلاب و رونق اقتصادی هستند و بار سنگین همه مشکلات را بر دوش می‌کشند، تشکر ویژه می‌کنم.

سلجوقی تصریح کرد: همه ما زنان نسل تحریم هستیم، از معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور بابت شروع و ایجاد فرآیند زنان نسل تحریم و حمایت‌هایش تشکر می‌کنم، ما دوران جنگ و دفاع مقدس را با سربلندی پشت سر گذاشتیم و اکنون در ادامه با اقتدار این جنگ اقتصادی ظالمانه را با پیروزی و با مشارکت بانوان پشت سر خواهیم گذاشت.

وی تاکید کرد: در شروع دهه پنجم با تدبیری که استاندار خراسان رضوی در طرح الگوی توسعه استان و مثلث توسعه که سه ضلع آن را کارگزاران و خدمت‌گزاران دولت، قانون‌گزاران مجلس و ضلع دیگر کارآفرینان اقتصادی تشکیل می‌دهند، همه در محیطی امن و پر امنیت تحت نظارت ائمه جمعه به عنوان گروه مرجع کار خود را به عنوان پیشتازان توسعه اقتصادی استان انجام می‌دهند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: امیدوارم زنان مقتدر خراسان رضوی که در پیشانی آنان زنان نوغان و گوهرشاد هستند، بتوانند در کنار مردان با شرکت قدرتمند در این نمایشگاه‌ها بتوانند یک چهره رحمانی و زیبا از انقلابمان را برای تمام جهانیان به نمایش بگذارند.

نمایشگاه توانمندی‌های بانوان ایران زمین (سایه سار مینو) از ساعت 16 الی 22 روزهای 20 تا 24 اسفند ماه امسال در نمایشگاه بین‌المللی نمایشگاه مشهد دایر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار