شهردار مشهد تصریح کرد؛
شهردار مشهد گفت: همه فعالیت‌های عمرانی با هدف رفاه شهروندان و زیست پذیر شدن شهر صورت می گیرد.
کد خبر: ۷۲۳۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵ 09 March 2019

به گزارش تابناک رضوی، محمدرضا کلایی با اشاره به اینکه سال ۹۸ سال پرکاری برای پروژه‌های عمرانی جهت بهبود شرایط حمل و نقل خواهد بود، گفت: بر این اساس سال آینده بطور میانگین هر ماه یک پروژه قابل توجه عمرانی را کلید خواهیم زد.

وی افزود: لازم است از زحماتی که پلیس راهور در پروژه‌های اجتماعی و حل مسائل شهری متحمل می شوند، تشکر کنیم که با اجرای طرح‌ ترافیکی جدید شاهد کاهش حجم ترافیک هستیم. 

کلائی با بیان اینکه همه این فعاایت‌های عمرانی برای رفاه شهروندان و زیست پذیر شدن شهر است، تصریح کرد: همان‌گونه که پروژه میدان راه‌آهن را بدون تایید معلولان افتتاح نکردیم، در سال ۹۸ نیز پروژه‌ای را آغاز نمی‌کنیم مگر اینکه از نظر محیط زیستی مناسب باشد. 

شهردار مشهد با تقدیر از حمایت های شورای شهر گفت: هفته آینده تصویب بودجه سال ۹۸ شهرداری را شاهد خواهیم بود که امیدواریم جبران عقب ماندگی سال قبل و برنامه عملیاتی شهرداری را به دنبال داشته باشد؛ اعضای شورای شهر نیز همچون گذشته بر حمایتشان از مدیریت شهری بیافزایند.

وی خاطر نشان کرد: از این پس تمام پروژه های شهری مشهد برای اطلاع شهروندان از روند کار دارای تابلوی روزشمار خواهند بود که برای دوربرگردان روگذرشرقی بولوار آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان اولین پروژه تابلوی روزشمار 270 روزه نصب شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار