شهردار مشهد در دیدار با خانواده جانباز سرافراز تقی شکوری؛
شهردار مشهد گفت: خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان همواره درعین استقامت و ایستادگی با تواضعی که مخصوص به همین عزیزان است، هیچ ادعا و سهم خواهی ای ندارند و این موضوع، آنان را سرمایه های فرهنگی زنده ای برای مردم می کند.
کد خبر: ۷۲۳۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷ 08 March 2019

به گزارش تابناک رضوی، محمدرضا کلایی صبح روز جمعه در دیدار با خانواده جانباز سرافراز تقی شکوری با بیان اینکه ایثارگران سرمایه های فرهنگی زنده برای ما هستند، عنوان کرد: در کشور ما، افراد فارغ از سلیقه و جهت گیری فکری برای خانواده ایثارگران احترام قائل هستند و همواره دیده ایم که همه درمقابل این عزیزان به نشانه احترام سر فرود می آورند.

 

هم چنین در حاشیه این دیدار، دکتر مهدی یعقوبی سرپرست معاونت خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد با اشاره به برنامه این معاونت برای بهسازی باغچه ها و فضای سبز پیرامونی در منازل ایثارگران مشهدی اظهارداشت: طرح بهسازی فضای سبز منازل ایثارگران از دوسال قبل کلید خورد اما امسال باقدرت و تمرکز بیشتری درحال انجام است و در مجموع ۱۲۰ نفر شناسایی شده اند که از این میان، فضای سبز محیطی برای منزل ۸۰ نفر از ایشان درحال نابودی برآورد شده است.

 

وی افزود: بنابر ارزیابی های ما، باغچه حدود ۴۰ منزل قابلیت استحصال گلهایی فصلی را دارد لذا از نظر مساحت مجموعاً ۶۰۰ مترمربع و از نظر تعداد حدود ۵۰ هزار گل فصلی توسط معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد برای بهسازی فضای سبز این منازل آماده شده است.

 

یعقوبی خاطرنشان کرد: دو اکیپ ویژه در بازه زمانی ۱۵ الی ۲۷ اسفندماه سال جاری به عنوان بازوی اجرایی این پروژه  درنظر گرفته شده اند که این گل ها متنوع و ازپیش طراحی شده هستند و امیدواریم شاهد احیای باغچه ها و فضای سبز محیطی در این منازل باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار