مدیر کل اطلاعات استان:
مدیر کل اطلاعات استان گفت: دشمن در  سال 96 و 97 نتوانست به اهداف خود برسد و برای سال 98 برنامه ریزی کرده و باید نسبت به سال آینده که خطرناک و حساس هم است، هوشیارتر باشیم.
کد خبر: ۷۲۲۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۴ 06 March 2019

به گزارش تابناک رضوی، مشاور وزیر و مدیر کل اطلاعات استان خراسان رضوی در نشستی صمیمی با دبیران احزاب سیاسی استان خراسان رضوی، ضریب امنیتی کشور در 40 سال گذشته را قابل قبول و امنیت ایران را مبتنی بر داخل دانست و با بیان اینکه مقامات اسرائیلی می گویند ایران بزرگترین اقتدار نظامی خاورمیانه را داراست، گفت: کشورِ ما تحت فشار است اما این فشار، ناشی از ضعف نیست بلکه ناشی از قدرت و اقتدار است. 

این مقام امنیتی با تأکید بر اینکه ایران توانسته، چالش های ناشی از تهدیدات آمریکا را در 3 حوزه نظامی، اقتصادی و هژمونیک را خنثی نماید، ادامه داد: آمریکا دیگر امکان استفاده از گزینه نظامی خود را ندارد، این کشور حتی توانایی به کار بردن قدرت اقتصادی را هم علیه ایران ندارد. 

مشاور وزیر با اشاره به اینکه بخشی از مشکلات کشور معلول مشکلات مدیریتی، تخلفات اقتصادی یا محدودیت منابع است، اظهار داشت: در کشور بن بست نداریم، بلکه مشکل داریم و این مشکلات ناشی از حکومت و دولت نیست و مربوط به همه ما است. 

وی تصریح کرد: دشمن در  سال 96 و 97 نتوانست به اهداف خود برسد و برای سال 98 برنامه ریزی کرده و باید نسبت به سال آینده که خطرناک و حساس هم است، هوشیارتر باشیم. همچنین کارهای سیاسی معطوف به این باید باشد که خط دشمن را بشکنیم.

این مقام امنیتی در توصیه هایی خود خطاب به فعالان سیاسی گفت: نشاط سیاسی باید وجود داشته باشد زیرا جامعه ای که نشاط سیاسی در آن نباشد، آن جامعه مرده است. همچنین نقد ما نسبت به دولت و بازیگران سیاسی باید منصفانه باشد و نقد منصفانه باید به جای سهم خواهی خصمانه قرار گیرد. 

مدیر کل اطلاعات استان در تبیین اهمیت امیدآفرینی و پرهیز از سیاه نمایی افزود: باید انتقاد داشته باشیم اما نباید روحیه مردم را خراب کنیم. 

وی با اشاره به ضرورت برخورد با فساد تأکید کرد: با هر کسی در فساد اداری دست داشته باشد با آن برخورد می کنیم چرا که فاسدین صلاحیت تصدی مناصب اداری را ندارند. 

در این جلسه تعدادی از دبیران احزاب استان از گرایش های مختلف سیاسی، دیدگاه ها و دغدغه های خود را نسبت به مسائل کشور مطرح کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار