سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی تاکید کرد؛
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: قرار است در ارزیابی توان مجریان , علاوه بر ارزیابی فنی پروژه ها به  عواملی نظیر: وضعیت جغرافیایی  , کاربری و منابع تامین مالی پروژه ها توجه  شود.  
کد خبر: ۷۲۲۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷ 06 March 2019

به گزارش تابناک خراسان رضوی،  وحید قربانی در این جلسه که کمیته نظارت بر ساخت و ساز شورا  , گزارش ارزیابی سطح توانمندی دستگاه های اجرایی در کیفیت اجرای ساختمان ها  با مقیاس های مختلف  را ارائه داد؛ افزود: بر این اساس مقرر شد برخی دستگاه ها صلاحیت اجرای هرگونه ساختمان را از شورای فنی اخذ کنند , برخی دیگر در محدوده ریالی و زیربنایی مشخصی مجوز اجرای طرح های ساختمانی را داشته باشند و سایر دستگاه ها که پتانسیل فنی لازم را ندارند و یا سابقه اجرای طرح های ساختمانی قبلی آنها نشان از ضعف کیفی دارد , از اجرای پروژه های ساختمانی منع شوند. 

وی اظهار داشت:  قرار است در ارزیابی توان مجریان , علاوه بر ارزیابی فنی پروژه ها به  عواملی نظیر: وضعیت جغرافیایی  , کاربری و منابع تامین مالی پروژه ها توجه  شود.  

به گفته سرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری خراسان رضوی، در این جلسه موضوع آئین نامه نحوه فعالیت کمیته پیمان و ضوابط فنی شورا و ضرورت نظارت بر نحوه انعقاد پیمان ها و قراردادها در دستگاه های اجرایی نیز مطرح و تصمیماتی اخذ شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار