مدیر عامل شرکت عمران گلبهار تشریح کرد؛
مدیر عامل شرکت عمران گلبهار مشهد اظهار امیدواری کرد پروژه مترو گلبهار مشهد در سال 1400 به بهره‌برداری برسد.
کد خبر: ۷۲۲۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹ 06 March 2019

به گزارش تابناک رضوی، هومن گریوانی با بیان این مطلب اظهار کرد: تا پایان هفته جاری، پروژه‌های شهر گلبهار شامل مسکن مهر، پارک و فضاهای آموزشی، واحدهای تجاری و درمانی به ارزش 120 میلیارد تومان با حضور وزیر راه و شهرسازی و استاندار خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسند.

گریوانی افزود: یکی از پروژه‌های بزرگ استانی پروژه، مترو گلبهار است که کل مبلغ تامین مالی خارجی این پروژه 186 میلیون یورو بوده که سهم طرف خارجی از این مبلغ 85 درصد و سهم دولت 15 درصد است.

وی درباره زمان پایان پروژه مترو مشهد – چناران - گلبهار در سال 1400 تاکید کرد و افزود : تمام مسؤولان تلاش می‌کنند که این پروژه در سال 1400 به بهره‌برداری برسد، ولی این موضوع منوط به رسیدن بودجه است.

مدیرعامل شرکت عمران گلبهار با بیان اینکه شرکت عمران تاکنون برای پیشرفت کار از منابع داخلی خود استفاده کرده، یادآور شد: 150 میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه مصوب شده که ظرف سه سال و هر سال 50 میلیارد پرداخت شود، امیدوارم تا پایان سال به دست ما برسد.

گریوانی خاطر نشان کرد: از 40 کیلومتر مسیر متروی گلبهار به مشهد 36 کیلومتر آن تملک شده و برای تملک چند کیلومتر دیگر نیز در حال توافق هستیم.

وی اظهار داشت: یک هزار و 11 واحد مسکن مهر تکمیل و به متقاضیان واگذار خواهد شد که در راستای تکمیل خدمات به این واحدها  که از وظایف تکلیفی تعاونی‌ها و انبوه سازان بوده، 13 هزار و 500 مترمربع محوطه‌سازی انجام شده است.

 مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار با بیان اینکه سیاست شرکت عمران گلبهار در احداث پارک‌ها به  شکل موضوعی  است ، گفت: در دو سال و نیم گذشته احداث پارک‌ها با این محوریت انجام شده که در این افتتاح پارک متحرک به مساحت 2.5 هکتار افتتاح خواهد شد.

گریوانی خاطرنشان کرد: افتتاح ساختمان پلیس راهور، ساختمان بخشداری، دو باب مدرسه مشارکتی با سازمان نوسازی و تجهیز مدارس، مجتمع تجاری جم 2 و 4 زمین ورزشی روباز از مهم‌ترین موارد افتتاحی می باشد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار همچنین با اشاره به اینکه پیاده‌روسازی در سطح شهر از یک سال گذشته آغاز شده اظهار داشت: تاکنون 60 هزار مترمربع پیاده‌روسازی انجام شده که بیشتر آن در حوزه مسکن مهر قرار دارد.

وی از کلنگ‌زنی دو پروژه با حضور وزیر راه و شهرسازی خبر داد و  افزود : احداث پارک موضوعی انرژی به مساحت دو هکتار و همچنین احداث تونل قطار برقی مشهد-گلبهار به طول  چهار کیلومتر به ارزش 350 میلیارد تومان اجرایی می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار