مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: همزمان با دهه کرامت که از ۳۰ مردادماه و امسال در تقارن با هفته جهانی مساجد واقع شده برنامه‌های مختلفی توسط کانون‌های مساجد در سطح استان اردبیل اجرا می‌شود.
کد خبر: ۷۲۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴ 05 August 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، نادر سقا در جلسه هماهنگی برگزاری جشن‌های دهه کرامت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل اظهار داشت: همزمان با دهه کرامت که از 30 مردادماه و امسال در تقارن با هفته جهانی مساجد واقع شده برنامه‌های مختلفی توسط کانون‌های مساجد در سطح استان اردبیل اجرا می‌شود.

وی از برگزاری برنامه زیر سایه خورشید در این هفته خبر داد و گفت: این برنامه همچون سال گذشته با حضور خادمان رضوی در کانون برگزار می‌شود که در سال گذشته استقبال از این برنامه و پرچم حرم رضوی در مساجد بسیار فراگیر و گسترده بوده که امسال نیز این برنامه با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و انجمن اسلامی دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل از افتتاح 8 کانون فرهنگی هنری مساجد با عناوین همزمان با دهه کرامت در اردبیل خبر داد و افزود: برنامه تجلیل از برگزیدگان مسابقه چهل حدیث در قالب مراسمی در دهه کرامت برگزار و در قالب آن برنامه‌های مختلفی اجرا می‌شود.

سقا با اشاره به تدارک برنامه‌های ورزشی برای این ایام بیان کرد: همزمان با روز دختر همایش پیاده‌روی ویژه باخانواده همزمان با روز جمعه 23 مردادماه با مشارکت و همکاری کانون فرهنگی هنری بیت‌الکوثر و شهید نونهال، سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری اردبیل و اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز به صورت خانوادگی برگزار می‌شود.

وی برگزاری نمایشگاه آثار نقاشی با موضوع امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) در نگارخانه خطایی اردبیل را از دیگر برنامه‌های این ایام دانست و تصریح کرد: حضور هسته‌های پژوهشی در جشنواره علمی پژوهشی مناظرات رضوی استان اردبیل و برگزاری دعای کمیل در هفته جهانی مساجد نیز از برنامه‌هایی بوده که برای این دهه تدارک دیده شده است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل از راه‌اندازی ایستگاه فرهنگی در شهرستان سرعین با مشارکت دفتر نمایندگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در شهرستان سرعین خبر داد و افزود: این ایستگاه با محوریت حجاب و عفاف، مهارت‌های زندگی، آموزش احکام، قرائت صحیح قرآن کریم و مشاوره احکام شرعی برای مسافران و گردشگران برپا می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار