رییس کمیسیون مناطق کم برخوردار شورای شهر تاکید کرد:
رمضانعلی فیضی رییس کمیسیون ویژه مناطق پیرامونی و کم برخوردار شورای اسلامی شهر مشهد وجود یک کنترل درون زا و برنامه محور و نه به معنای کنترل فیزیکی و مداخله قهرآمیز در حریم به‌شدت ضروری دانست.
کد خبر: ۷۲۲۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲ 06 March 2019

به گزارش تابناک رضوی، رمضانعلی فیضی رییس کمیسیون ویژه مناطق پیرامونی و کم برخوردار شورای اسلامی شهر مشهد اظهار کرد: ما باید در محدوده حریم مشهد اقداماتی انجام دهیم تا ضمن حفظ هویت و جایگاه سکونتگاهی، به  برقراری نظام سلسله مراتب سکونتگاهی بین مجموعه روستاها و محدوده شهری و محدوده مرکزی شهر  نیز کمک کنیم.  

 

نایب رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای اسلامی شهر مشهد در ادامه، عنوان کرد: امروز حریم مشهد، واقعیت های خود را به بدنه اصلی شهر و برنامه‌ریزان شهری به شکلی تحمیل کرده است که مدیران شهری مجبور به توسیع محدوده حریم شده اند. 

 

وی خاطرنشان کرد: به منظور مدیریت درست مشکلات ناشی از حریم، باید همه دستگاه‌هایی که به نحوی در حریم نقشی مدیریتی ایفا می کنند، هماهنگ شده و به  یک چیدمان درست از ضوابط و مقررات این منطقه دست پیدا کنند.

 

عضو کمیسیون خدمات شهری، بهداشت، سلامت و محیط زیست شورای شهر افزود: مدیران همه دستگاه‌های ذیربط باید برنامه‌ها و افق‌هایی که پیش‌بینی کرده اند را مطرح ساخته تا با جمع‌بندی نقطه نظرات به یک چیدمان درست از ضوابط و مقررات این منطقه دست پیدا کنیم.

 

عضو کمیسیون ویژه ایثارگران شورای اسلامی شهر مشهد تاکید کرد: باید حداکثر تطابق بین طرح های هادی و جامع ایجاد شود و این اتفاق زمانی حاصل می شود که فرمانداری به همراه سایر دستگاه های دخیل در امور این روستاها، به صورت یکپارچه مدیریت و هدف گذاری خود را انجام دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار