فرمانده مرزبانی خوزستان از کشف محموله داروی قاچاق توسط مرزبانان دشت آزادگان خبر داد.
کد خبر: ۷۲۲۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹ 05 March 2019

سردار عبداله نظرپور اظهار کرد: روز گذشته ماموران هنگ مرزی دشت آزادگان و گروهان بستان در نتيجه ساعتها کار اطلاعاتی، از قصد قاچاقچيان مبنی بر ورود محموله داروی قاچاق از طريق نوار مرزی دشت آزادگان آگاه شدند و بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده مرزبانی خوزستان افزود: مرزبانان اقدام به پوشش عملياتی نوار مرزی کرده و قاچاقچيان را هنگام عبور از مرز مشاهده و به آنها دستور ايست دادند.

وی تصريح کرد: قاچاقچيان که خود را در تنگنای مرزبانان ديدند با استفاده از تاريکی شب و پوشش گياهی منطقه به عمق کشور عراق متواری شدند. در پاکسازی از محل حدود 1000 بسته انواع دارو کشف شد.

نظرپور بیان کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را قريب به يک ميليارد ريال برآورد کردند که پس از تکميل پرونده اوليه تحويل مراجع ذيصلاح شد.

وی خاطرنشان کرد: ورود غيرقانونی و بدون مجوز دارو و عرضه آن در کشور می تواند خسارات جبران ناپذيری به دنبال داشته باشد و جان هموطنان مان را در معرض آسيب قرار دهد. از همين رو مرزبانان خوزستان با اشرافيت کامل بر نوار مرزی از ورود هرگونه کالای ممنوعه و قاچاق جلوگيری خواهند کرد و در پاسداری از مرزهای جنوب غربی کشور تمام تلاش خود را به کار می گیرند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار