معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی البرز گفت: افرادی که واجد شرایط قانون جریمه مشمولان غایب هستند، فقط تاپایان سال جاری فرصت دارند با پرداخت نقدی یا اقساطی مبلغ جریمه وضعیت خدمتی خود را تعیین تکلیف کنند.
کد خبر: ۷۲۱۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴ 04 March 2019

سرهنگ محمد رضا چگینی افزود: طبق قانون جریمه مشمولان غایب تا پایان سال جاری اجرایی است که متقاضیان می توانند با توجه به فرصت باقیمانده اقدام کنند.
وی اضافه کرد: با بررسی های صورت گرفته در بین مشمولان غایب، افرادی مبتلا به بیماری های روحی، روانی و جسمی هستند که برای معافیت پزشکی اقدام نکرده و به علت عدم تعیین تکلیف وضعیت آن ها مشخص نیست.
چگینی گفت: این دسته از افراد برای امورات بیمه، خروج ازکشور و سایر موارد خدماتی دچار مشکل می شوند که می بایست از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی « پلیس +10» برای معافیت پزشکی اقدام کنند تا اسامی آنها از فهرست مشمولان غایب حذف شود.
وی خاطرنشان کرد: همچنین افرادی که درسال های گذشته خدمت وظیفه انجام داده اند اما به دلایلی کارت های قدیمی خود را به کارت هوشمند تبدیل نکرده اند می بایست از طریق دفاتر پلیس بعلاوه 10 اقدام کنند.
وی گفت: فرزندان مشمول تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی نیز از 70 درصد تخفیف بهره مند خواهند شد.
چگینی افزود: همچنین برای افرادی که توان پرداخت کامل هزینه خرید غیبت سربازی را ندارند می توانند تا پایان سال جاری ثبت نام و با تقسیط 12ماهه اقدام کنند و حداقل یک قسط خود را امسال تسویه و بقیه را درسال آینده پرداخت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار