نماینده آستان قدس رضوی در استان فارس گفت: تاکنون ۲۱۷ کاروان زائر اولی به مشهد مقدس اعزام شده اند.
کد خبر: ۷۲۱۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴ 04 March 2019

تابناک فارس به نقل از حوزه:جابر مهدیار با اشاره به اعزام کاروان های زائر اولی به مشهد مقدس، اظهار داشت: تاکنون 217 کاروان زائر اولی به مشهد مقدس اعزام شده اند.

وی با تاکید بر اینکه اعزام کاروان زیارتی زائر اولی به مشهد مقدس در ایام نوروز ادامه خواهد داشت، افزود: با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز اعزام بیش از 12 کاروان زائر اولی به مشهد مقدس نیز پیش بینی شده است.

نماینده آستان قدس رضوی در استان فارس عنوان کرد: شرایط افرادی که تاکنون به زیارت بارگاه امام رضا(ع) مشرف نشده اند، دارا بودن بیش از 40 سال است.

وی به دیگر برنامه های نوروزی نمایندگی آستان قدس رضوی در استان فارس اشاره کرد و بیان داشت: برگزاری دو دوره تربیت مربی، توزیع بسته های تبرکی و ایجاد غرفه برای نونهالان و نوجوانان از جمله برنامه های مهم در ایام نوروز خواهد بود.

مهدیار، توزیع بسته های حمایتی در بین مددجویان را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بسته های حمایتی در بین مددجویان هر ساله یک بار توزیع می شود اما این بسته در ایام نوروز نیز به معادل 175 هزار تومان در بین خانواده های مددجویان توزیع خواهد شد، هنچنین توزیع پوشاک و کفش نیز در بین 600 خانواده انجام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار