معاون مدیرعامل ورئیس هلال احمر نیشابور گفت:پس از ایجاد بانک امانات وتجهیزات پزشکی در سرولایت که از سال 95 راه اندازی شده بود ،چهار شعبه جدید دیگر نیز در نیشابور راه اندازی شد.
کد خبر: ۷۲۱۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۶ 03 March 2019

به گزارش تابناک رضوی، اسماعیل شاه بیکی با بیان این مطلب افزود: با راه اندازی بانک امانات وتجهیزات پزشکی در معاونت داوطلبان استان ، با عنوان حامیان سلامت ، بانک امانات وتجهیزات پزشکی در نیشابور نیز که در سرولایت سابقه دو ساله داشت علاوه بر این شهر  به تازگی در 3 شعبه دیگر شهرهای خرو،عشق آباد ونیز شهرستان نیشابور ایجاد شد.

وی با بیان اینکه خیران نیک اندیش بسیاری برای مشارکت در این طرح که مصداق باقیات وصالحات است اعلام آمادگی کردند یادآوری کرد:در روزهای اخیر تعداد سه دستگاه کپسول اکسیژن کامل، چهار دستگاه ویلچر ، چهار دستگاه واکر وتعدادی عصا ،فشار سنج وتخت بیمار نیز توسط داوطلبان نیک اندیش به این بانک امانات اهدا شد.

معاون مدیرعامل ورئیس هلال احمر نیشابور افزود:افراد کم بضاعت ونیازمند با مراجعه به بانکهای امانات تجهیزات با ارائه کارت معتبر هر کدام از اقلام فوق را به مدت دو ماه بصورت رایگان دریافت نموده و می توانند استفاده کنند.

شاه بیکی از خیران وافراد توانمند تقاضا کرد برای مشارکت در این طرح خیرخواهانه به واحد داوطلبان جمعیت هلال احمر نیشابور مراجعه ویا با شماره 05142218807تماس حاصل فرمایند.

گفتنی است پلاک نام افرادی که نذر ویژه دارند وبانی این حرکت خیرخواهانه می شوند بر روی تجهیزات پزشکی اهدایی ایشان درج می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار