معاون مالی شهردار و سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای شهرداری مشهد:
با اتمام  بازه ی زمانی تخفیفات در 13 اسفند ماه سال جاری رقم تخفیفات به 20 درصد تا پایان سال کاهش خواهد یافت و بر اساس مصوبه شورای شهر به هیچ وجه تمدید نمی گردد.
کد خبر: ۷۲۰۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰ 02 March 2019

به گزارش تابناک رضوی به نقل از روابط عمومی معاونت اقتصادی شهرداری مشهد، رضا خواجه نائینی عنوان کرد:  شهرداری مشهد در پایان هر سال با توجه به تقاضای شهروندان و با هدف سهولت در امر پرداخت عوارض ساختمانی تخفیفاتی را لحاظ می کند، تا 12 بهمن ماه سال جاری عوارض ساختمانی تنها شامل 18 درصد تخفیف بوده است.

وی افزود: به مدت یک ماه در تمام مناطق شهر 24 درصد تخفیف برای پرداخت نقدی و صدور پروانه در نظر گرفته شده  که با اتمام این بازه ی زمانی در 13 اسفند ماه سال جاری رقم تخفیفات به 20 درصد تا پایان سال کاهش خواهد یافت و بر اساس مصوبه شورای شهر به هیچ وجه تمدید نمی گردد.

خواجه نائینی در ادامه بیان داشت: نکته قابل توجه این است که تعیین مبلغ سالیانه عوارض ساختمانی بر اساس میزان تورم اعلام شده توسط دولت می باشد که با توجه به شرایط اقتصادی کشور اعلام تورم بیش از 20 درصد قابل پیش بینی است، از طرفی بنابر مصوبه شورای شهر مشهد پرداخت نقدی بدهی های ساختمانی در سال آتی 16 درصد  خواهد شد، بنابراین حداقل تفاوت پرداخت در این دوره با سال آینده 28 درصد می باشد، لذا به شهروندان مشهدی توصیه می شود در صورت داشتن توان مالی از تخفیفا ت لحاظ شده در سال جاری استفاده نمایند.

معاون مالی شهردار و سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای شهرداری مشهد از دیگر تخفیفات مصوب شده شورا خبر داد و تصریح کرد: تا پایان سال ۲۴ درصد تخفیف برای بهای خدمات پسماند و آتش نشانی را داریم که در قبض‌های عوارض نوسازی اعمال می‌شود، همچنین برای مساعدت به صاحبان کسب و پیشه صنوف محترم شهر و متقاضیان پرداخت نقدی عوارض کسب و پیشه نیز تخفیف ۲۴درصدی تعلق خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار