نایب رییس شورای شهر تاکید کرد:
حمیدرضا موحدی‌زاده، نایب رییس شورای اسلامی شهر مشهد بر ضرورت هدایت سرمایه های خصوصی و خرد به حاشیه‌شهر در جهت رفع نیازهای زیرساختی این مناطق تاکید کرد.
کد خبر: ۷۱۷۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲ 21 February 2019

به گزارش تابناک رضوی، حمیدرضا موحدی‌زاده نایب رییس شورای اسلامی شهر مشهد معتقد است؛ سرمایه‌گذاری در مناطق حاشیه شهر امری حیاتی است و همواره باید به عنوان راهکاری برای تقسیم  عادلانه امکانات میان مناطق شهری و حاشیه ای در نظر گرفته شود.

 

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر مشهد اظهار کرد: ایجاد زیرساخت‌های عمرانی و خدماتی در مناطق حاشیه ای از سوی بخش خصوصی، نه تنها بار سنگینی را از دوش شهرداری برمی دارد، بلکه کیفیت خدمات ارایه شده به شهروندان در این مناطق را به واسطه رقابتی شدن، چند برابر می کند.

 

عضو کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد همچنین خواستار بررسی علل مختلف مقصد قرار گرفتن مشهد برای مهاجران ساکن روستاهای حاشیه‌ای، به ویژه اتباع خارجی و افراد فاقد سرمایه و مهارت‌های فنی شد.

 

گفتنی است دبیرخانه تدوین فرصت ها و چالش های پیش روی سکونتگاه های روستایی حریم کلانشهر مشهد در قالب چهار پانل تخصصی با حضور استادان دانشگاه ،مدیران شهری ،بخشداران و دهیاران و مسئولان مرتبط ملی و محلی به بررسی چالش ها و فرصت های  این سکونتگاه ها پرداخته و نتایج ان در اختیار مدیران شهری قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار