مدیرکل روابط عمومی بنیادشهید وامورایثارگران:
مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: روابط عمومی یک هنر و فرصت است که بستر های رسیدن به قله های مدیریتی را فراهم میکند.
کد خبر: ۷۱۵۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶ 16 February 2019

به گزارش تابناک رضوی، علیرضا کریمیان در ششمین گردهمایی مسولان روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای خراسان رضوی، با تسلیت شهادت سبز پوشان سپاه و مدافعین وطن در منطقه سیستان و بلوچستان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام افزود: روابط عمومی یک هنر و آینده ساز برای رسیدن به قله های مدیریتی است و این هنر ارزشی را باید با دل و جان ادامه دهیم.

مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی افزود: مسئولان روابط عمومی، باید به واسطه مهارت اندیشه ورزی، بتوانند، حل مشکلات احتمالی جامعه هدف حوزه کاری خود را دنبال کنند.

وی گفت: روابط عمومی به یک فرد یا سازمان کمک می کند تا رابطه سازنده و مثبت با عموم جامعه داشته باشد و این مهم، از طریق ارتباطات، رسانه های سنتی، شبکه های اجتماعی و برخوردهای حضوری انجام می پذیرد.

وی تاکید کرد: دفاع از شهرت و محبوبیت سازمان خود در جریان بحرانهای مختلف نیز، از جمله وظایف روابط عمومی ها به شمار می رود.

کریمیان تصریح کرد: روابط عمومی یک هنر و فرصت است و هرچه ما به دنیای رسانه نزدیکتر می شویم بهتر آن را می شناسیم که با اندیشه و تفکر قابل اجراست. 

مدیرکل روابط عمومی بنیاد به بیانیه 14 ماده ای، مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: درشرایط حال کشور، روابط عمومی ها باید این بیانیه  را که برای آغازدهه پنجاه انقلاب صادر شده است، مطالعه و سرلوحه کار خود قرار دهند.

مدیرکل روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، در پایان از روابط عمومی بنیاد خراسان رضوی به جهت خلاقیت و ابتکارات در این حوزه قدردانی کرد.

در پایان از نفرات برتر روابط عمومی های بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان های خراسان رضوی  تقدیر به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار