کد خبر: ۷۱۲۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵ 06 February 2019

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پی انتشار مطلبی در خصوص تنبیه بدنی دانش‌آموز دختری در روستای نولی بلاغی مرادلو بخش ارشق مشگین‌شهر توسط معلم که منجر به شکستگی سر و شکایت والدین دانش‌آموز شده بود پیگیری‌هایی از مسؤولان انجام شد.

طاهر رسولی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مشگین شهر در این خصوص اظهار کرد: بعد از تکمیل تحقیقات، اتهام معلم دبستان روستای نولی بلاغ دایر بر ضرب عمدی محرز گردید و مشارالیه یوم جاری با قرار قانونی به زندان معرفی شد.

وی افزود: با توجه به وضعیت پیش‌آمده مراتب جایگزینی معلم متخلف به ریس آموزش و پرورش شهر رضی اعلام گردید.

دادستان شهرستان مشگین شهر بیان داشت: تقریبا ۲۵ روز پیش پدر آیناز حاتمیان از کوبیده شدن سر دختر خود توسط معلم مدرسه به دیوار کلاس شکایت کرد و دادستانی حسب وظیفه‌ی ذاتی خود تحقیقات قانونی را شروع نمود.

وی ادامه داد: در ابتدا متهم داشتن سابقه‌ی بیماری محصل را پیش کشید اما با التفات به تحقیقات جامع دادستانی، مشخص شد متاسفانه استخوان پیشانی آیناز در اثر ضربه‌ی وارده در حد هاشمه شکسته و منجر به تورم پیشانی و چشم گردیده است.

دادستان مشگین شهر اظهار داشت: کما اینکه ریاست محترم دادگستری کل استان بارها تاکید کرده اند؛ برای دستگاه قضایی دفاع از حقوق افراد در اولویت قرار داشته و در این راستا با هیچ کس به هیچ وجه مماشات نخواهد شد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار