رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تاکید کرد؛
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: امکانات دانشگاه نباید در دست کسانی باشد که به دنبال ضربه زدن به بدنه انقلاب هستند.
کد خبر: ۷۱۲۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲ 06 February 2019

به گزارش تابناک رضوی، حجت الاسلام رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در اردوی آموزشی تشکیلاتی جهاد اکبر انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل که در مشهد مقدس در حال برگزاری است، گفت: حکومت دینی و مجاهدان تحکیم مبانی دین در جامعه از یک طرف دنبال آسایش مردم و از طرف دیگر دنبال ارتقا سعادت ابدی مردم هستند و معتقدند وظیفه اصلی حکومت اسلامی این است که زمینه ساز بهترین زندگی برای آنان شود.

 

وی با بیان اینکه زمانی که نظام اسلامی مستقر می‌شود این نظام هم به فکر نیاز‌های مادی و هم نیاز‌های معنوی انسان است، افزود: انسان مؤمن مانند شهدا همیشه در مجاهدت است تا درنهایت آرام بگیرد، چون مسیر حرکت برای رسیدن به کمال بی نهایت است و فاصله ما با آن کمالِ بی نهایت، بی نهایت است.

 

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: اسلام انقلابی امام خمینی (ره)مبتنی بر وحدت جهان اسلام و مبارزه با آمریکا بوده است، ولی تئوری اسلام آمریکایی مبتنی بر مبارزه در درون جهان اسلام است.

 

رستمی بیان کرد: اولین مسئله‌ای که باعث عصبانیت آمریکایی‌ها از جمهوری اسلامی می‌شود، انقلابی است که ایران را از دست آمریکایی‌ها رها کرده است.

 

وی با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند تا جریان انقلابی‌ای که در افغانستان، پاکستان و نیجریه شکل گرفته را خاموش کنند، اما این ندا، ندای حق است و خاموش شدنی نیست، اضافه کرد: نظام غربی مبتنی بر یک تفکر و ایدئولوژی است و آن نظام لیبرال دموکراسی است که بر مبنای اومانیسم است.

 

رستمی افزود: اصل هویت غرب با انقلاب ما زیر سؤال رفت و اگر این نظام بتواند کارآمدی خود را ثابت کند، آن نظام  لیبرال نیز از بین می‌رود.

 

وی تصریح کرد: امروزه تمدن غرب به بن‌بست رسیده و فرسوده شده است، تمدن امروز آمریکا ترامپ و فروپاشی‌های اجتماعی و اخلاقی را تولید می‌کند و این تمدن به نقل از رهبر انقلاب تمام شده است.

 

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با تاکید بر اینکه امکانات دانشگاه نباید در دست کسانی باشد که به دنبال ضربه زدن به بدنه انقلاب هستند، گفت: رسالت اصلی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها باید کمک و حمایت از تشکل‌های انقلابی دانشجویی باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار