حمله تند کیهان به فاطمه معتمدآریا:
واکنش تند کیهان به صحبت‌های فاطمه معتمدآریا در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر: حالا که پیرزنی گرم و سرد چشیده هستید نمکدان نشکنید.
کد خبر: ۷۱۲۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹ 05 February 2019

به گزارش تابناک رضوی، روزنامه کیهان به صحبت‌های فاطمه معتمدآریا در افتتاحیه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر واکنش تندی نشان داد و نوشت:

 

"شب گذشته  در مراسم افتتاحيه جشنواره فيلم فجر، يك پيرزن بازيگر كه در طول چهل سال گذشته بيشترين مجال را براي حضور در سينماي ايران داشته است، با بي انصافي به سياه نمايي درباره شرايط حضور خود در سينما پرداخت و خبر دروغي را درباره يك شاعر به عنوان يك واقعيت، به زبان آورد و منتشر كرد. سرويس ادب و هنر كيهان متاسف است كه در چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و در جشني كه به ظاهر براي انقلاب است، يك بازيگر چنين سخيف سخن مي گويد و ظاهر مي شود.خطاب به خانم معتمدآريا، اين به اصطلاح هنرمند مي گوييم كه؛ اگر انقلاب اسلامي نبود شما و امثال شما مجال حضور در عرصه هنر سالم را پيدا نمي كرديد. به بركت همين نظام بود كه امروز به رغم نمك نشناسي هايتان همچنان مي تازيد و خود را طلبكار هم مي دانيد! همين شما بوديد كه در دهه 70 در كنار دو همكارتان به شكلي مبتذل به شهدا اهانت كرديد و با بزرگواري نظام روبه رو شديد. انتظار آن بود حالا كه  پيرزني سرد و گرم چشيده هستيد، از گذران عمرتان عبرت گرفته و از حداقل بينش و دانش برخوردار باشيد. نمكدان نشكنيد، منشا نشر دروغ نشويد و عاقلانه زندگي كنيد. "

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار