مدیر امورمسکن و مهندسی ساختمان  کمیته امداد خراسان رضوی گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر 332 خانواده مددجوی تحت حمایت کمیته امداد خانه دار شدند.
کد خبر: ۷۱۲۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳ 05 February 2019

به گزارش تابناک رضوی، محمدرحیم صحراپیما اعلام کرد: برای ساخت این واحد های مسکونی 13 میلیارد و 918 میلیون تومان اعتبار هزینه شد.

وی با بیان اینکه واحدهای مسکونی مورد بهره برداری در تمام سطح استان پراکنده است اظهار کرد: 243 باب مسکن روستایی با اعتبار 9 میلیارد و 112 میلیون تومان و 89 باب مسکن شهری با اعتبار چهار میلیارد و 806 میلیون تومان در این ایام به سرپرستان خانوار تحویل شد.

صحراپیما ادامه داد: در ایام الله دهه فجر 78 مورد کلنگ زنی مسکن شهری و روستایی نیز انجام می شود که 75 مورد آن روستایی و3مورد شهری است. 

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد خراسان رضوی اعلام کرد: ساخت مسکن شهری به طور میانگین برای 75 متر مربع درنظر گرفته می شود که تا سقف 30 میلیون تومان به صورت بلاعوض و 20 میلیون تومان به صورت تسهیلات صورت می گیرد.

وی با اشاره به اینکه برای ساخت مسکن روستایی 60 مترمربع تخصیص می یابد افزود: در این بخش تا سقف 20 میلیون تومان به صورت بلاعوض و 30 میلیون تومان تسهیلات از منابع داخلی کمیته امداد و بنیاد مسکن اعطا می شود.

صحراپیما عنوان کرد: در 10 ماهه امسال سه هزار و 924 پروژه عمرانی در قالب تعمیرات، خرید و ساخت مسکن شهری و مقاوم سازی مسکن روستایی با اعتبار کلی بیش از 48 میلیارد تومان اجرا شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار