مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد خبر داد:
میدان شهدای مشهد همواره در متن حرکتهای خودجوش مردمی بوده و نقش خود را به عنوان مرکزی مردمی و تاثیرگذار در مراحل مختلف انقلاب اسلامی ایفا کرده است. اکنون که 40 سالگی انقلاب اسلامی همزمان با ایام فاطمیه شده، نیاز بود تا به شکل متفاوت و پررنگ‌تری حق این دوران ادا شود.
کد خبر: ۷۱۱۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱ 04 February 2019

به گزارش تابناک رضوی، محمدرضا اسماعیل زاده، مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد با بیان این مطلب، گفت: شهرداری مشهد، زمینه‌ای فراهم کرده است تا به یاد روزهای انقلاب اسلامی، همبستگی مردم و حرکت خودجوش هیاتهای مذهبی افزایش یابد. 

وی توضیح داد: طرح کرامت فاطمی از روز چهارشنبه به مدت سه شب در عرصه میدان شهدا اجرا خواهد شد. در قالب این طرح طی سه شب مراسم عزارداری حضرت فاطمه زهرا(س) در خیمه بزرگی که به همین مناسبت برپا شده، انجام خواهد گردید.

وی ادامه داد: همچنین در قالب این طرح از سوی هیاتهای مذهبی شهر مشهد «پخت 135 دیگ شله نذری» در شب شهادت حضرت زهرا(س) انجام خواهد شد. در همین راستا شهرداری مشهد اقدام به فراهم کردن زیرساخت‌ها در میدان شهدا کرده و هیات‌های مذهبی هم با فراهم آوردن دیگ‌های شله نذری و نیروی انسانی مورد نیاز ایفای نقش خواهند کرد و با مشارکت‌های مردمی، پخت شله نذری انجام می‌شود تا  به دست اقشار کم ‌برخوردار در نقاط پیرامونی شهر برسانند.

اسماعیل‌زاده با اشاره به اینکه چنین مشارکت‌ها و همکاری‌های گسترده‌ای در کشور کمتر دیده شده، از عموم مردم دعوت کرد تا در این مراسم عزاداری که 3 شب پیاپی از چهارشنبه 17 بهمن تا جمعه 19 بهمن و شب شهادت حضرت زهرا(س) برپا می‌شود، شرکت نمایند.

مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد در پایان از تمام افراد علاقه‌مند دعوت کرد که در صورت تمایل، در این طرح که در تقویت همزمان فضای معنوی و مدنی مشهد مقدس موثر هستند، مشارکت کنند.

شایان ذکر است شماره حساب شماره 8551403009 بانک ملت برای جذب مشارکت‌های مردمی در طرح کرامت فاطمی اعلام  شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار