ارائه خدمات فرهنگی ، اجتماعی و مشاوره خانواده در اولین خانه محله در دهه فجر آغاز میشود .
کد خبر: ۷۱۰۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۱ 01 February 2019

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی

مهندس ️محرم اکبرزاده شهردار خوی بعداز عرض تسلیت ایام فاطمیه و تبریک فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت :
با اتمام پروژه اولین خانه محله خوی در خیابان بعثت با برنامه ریزیهای صورت گرفته و هماهنگیهای لازم با سازمانها و نهادهای شهری مرتبط، برنامه های مختلف فرهنگی،اجتماعی،آموزشی، بهداشتی و کارگاه های توانمندسازی خانواده ها در کنار ارائه خدمات مشاوره خانواده در این محل اجرا می شود.
شهردار خوی افزود: این پروژه در سه طبقه با فضای مناسب برای اجرای برنامه های متنوع با اعتباری بالغ بر۶۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و با مشارکت مسکن و شهرسازی احداث شده و در دهه فجر در کنار سایر پروژه های شهرداری به بهربرداری می رسد.

مهندس اکبرزاده در قسمت دیگری از سخنان خود گفت : بیش از ۸۴ پروژه عمرانی با
اعتباری بالغ بر ۲۰۲۴۰میلیون تومان در ۱۰ ماهه سال جاری به اتمام رسیده است که در دهه فجر به بهره برداری میرسد.

شهردار خوی قسمتی از فعالیت های عمرانی شهرداری خوی را این چنین توصیف کرد:
۱ - بهسازی معابر یکی از مهمترین پروژه های عمرانی مستمر شهرداری در سال جاری بوده و بیش از ۶۶ پروژه در این بخش اجرا شده است.
۲ - جدول گذاری به طول بیش از ۲۳۸۵۰ متر طول و اصلاح جداول در سطح شهر .

۳ - در بخش آسفالت ریزی نیز بیش از ۳۰۴۲۳۱ متر مربع پروژه آسفالت ریزی در سطح شهر انجام شده و بیش از ۱۰۰۰۰۰ مترمربع نیز پروژه زیرسازی صورت گرفته است.
وی تاکید کرد: تامین اعتبار اجرای این پروژه ها از محل اعتبارات داخلی شهرداری بوده و ۱۴۳ میلیون ریال برای اجرای پروژه های آسفالت ریزی،جدول گذاری و زیرسازی هزینه شده است.
شهردار خوی خاطرنشان کرد : پیاده روسازی و اجرای سنگ فرش نیز از ابتدای سال جاری در دستورکار قرار داشته و ۱۶ پروژه سنگ فرش و پیاده روسازی با بیش از ۳۴۲۷۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۱۳۶۴۰ میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری انجام شده است.
مهندس اکبرزاده همچنین با اشاره به اجرای پروژه های کلان تقاطع غیر همسطح آیت الله خویی(ره) و کمربندی ضلع غربی شهر اضافه کرد و گفت : پروژه های تقاطع غیر همسطح آیت الله خویی(ره) و کمربندی ضلع غربی شهر با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا بوده و پل اجرا شده در مسیر کمربندی ضلع غربی با دهانه ۱۰ متری نیز ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

شهردار خوی در پایان سخنان خود گفت: بیش از ۴۰۰۰ میلیون تومان اعتبار از اعتبارات جاری شهرداری برای پروژه های تقاطع غیر همسطح آیت الله خویی(ره) و کمربندی ضلع غربی هزینه شده است.

خبرنگار : یحیی آقاپور خویی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار