رئیس سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی با بیان اینکه «چله نمایش ما» هنر تئاتر را در میان مردم برده است، گفت: حضور گروه‌های نمایشی چله نمایش ما در مساجد، سبب آشنایی نیروهای ارزشی و مذهبی با هنر نمایش می‌شود. 
کد خبر: ۷۰۹۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲ 30 January 2019

به گزارش تابناک رضوی، علی اصغر رجبی با بیان این مطلب اظهار کرد: قطعا هر اندیشه‌ای تا زمانی که در قالب هنر قرار نگیرد ماندگار نخواهد بود و مقام معظم رهبری نیز بارها بر این مهم تاکید کردند.

 

وی افزود: هنر بهترین وسیله و رساترین رسانه برای انتقال ارزش‌ها به نسل‌های آینده است که در این میان هنر نمایش از نقش و جایگاه بالایی برخوردار است.

 

رئیس سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی با بیان اینکه «چله نمایش ما» هنر نمایش را در میان مردم برده است، گفت: حضور گروه‌های نمایشی چله نمایش ما در مساجد و در میان قشر سنتی و انقلابی جامعه، به معنای بیان ارزش‌های انقلاب اسلامی به زبان هنر است و آشنایی نیروهای ارزشی و مذهبی ما با هنر نمایش را به همراه دارد که می‌تواند زمینه‌ساز شناسایی و شکوفایی استعدادهای آنان نیز در این عرصه شود.

 

رجبی ادامه داد: بنابراین نمایشنامه‌ها باید به صورت تخصصی بررسی شود تا نه تنها واکنشی از سوی قشر سنتی و مذهبی مبنی بر اینکه مسجد جای اجرای نمایش نیست را به دنبال نداشته باشد بلکه بر تاثیرگذاری مثبت آن اذعان کنند؛ در این راستا «چله نمایش ما» حرکت خوب و ارزشمندی است و برای تمام دست اندر کاران آرزوی موفقیت دارم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار