در ایام دهه فجر؛
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت:در این ایام، 1803 پروژه با اعتبار 25 هزار و 474 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد که 206 مورد از این پروژه‌ها مربوط به شهرستان مشهد است.
کد خبر: ۷۰۹۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳ 30 January 2019

به گزارش تابناک رضوی، حجت‌الاسلام محمدسلطانی با بیان این مطلب اظهار کرد: کارگروه‌های متعددی برای برگزاری بهتر جشن‌های ایام الله دهه فجر در خراسان رضوی از تیرماه امسال فعال شده و برنامه‌های امسال متناسب با ایام فاطمیه برگزار می‌شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بیان کرد:  برگزاری مسابقات قرآنی و برنامه‌های مذهبی، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری مراسم چله‌نشینی با شهدا و تهیه زندگی‌نامه تعداد 173 شهید انقلاب اسلامی بخشی از برنامه‌های این ایام است.

 

سلطانی گفت: همچنین برگزاری جشن چهل‌چراغ با حضور 3000 نفر از کارگران استان و سفر به مناطق مرزی و اهدای بسته حمایتی به خانواده‌های محروم حاشیه شهر و برگزاری مسابقات ورزشی و جشنواره فیلم فجر بخش دیگری از برنامه‌های این ایام است.

 

وی خاطرنشان کرد:  2000 ستاد در سطح استان در این ایام در مناطق مختلف فعال خواهد بود و 1700 مسجد و 800 مدرسه نیز در این ایام فعال هستند.

 

 

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی عنوان کرد: مراسم آغازین دهه فجر امسال نیز مطابق سال‌های گذشته در روز 12 بهمن‌ماه در عرصه میدان شهدای مشهد مقدس و از ساعت 8:30 صبح آغاز می‌شود. در این مراسم استاندار خراسان رضوی سخنرانی خواهد کرد و رژه موتوری نیز از فرودگاه مشهد برگزار می‌شود.

 

سلطانی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌هایی در حرم منور رضوی عنوان کرد: مراسم گلبانگ مدارس نیز به دلیل تقارن 12 بهمن ماه با جمعه به 13 بهمن‌ماه موکول شده است؛ عطرافشانی مزار شهدا و برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی روستایی و عشایری بخش دیگری از برنامه‌هایی است که برای این ایام تدارک دیده شده است.

 

وی افزود: همچنین قرار است در این ایام، 1803 پروژه با اعتبار 25 هزار و 474 میلیارد ریال به بهره برداری برسد که 206 مورد از این پروژه‌ها مربوط به شهرستان مشهد است؛ همچنین 443 عنوان برنامه ویژه بانوان برای این ایام در حوزه‌های مختلف در سطح استان تدارک دیده شده است.

 

سلطانی تاکید کرد: مراسم راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن امسال نیز در مشهد از ساعت 8,30 صبح از میدان 15 خرداد به طرف حرم‌ مطهر رضوی برگزار و در پایان مراسم راهپیمایی تولیت آستان قدس رضوی سخنرانی خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار