در خراسان جنوبی برگزار می شود؛
مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان از برگزاری تورآشناسازی برای راهنمایان وتورگردانهای منتخب کشور به همراه اصحاب رسانه استان از تاریخ 10 لغایت 12 بهمن ماه خبر داد .
کد خبر: ۷۰۹۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۹ 29 January 2019

به گزارش تابناک خراسان جنوبی حسن رمضانی مدیر کل میراث فرهنگی خراسان جنوبی در این خصوص گفت: این برنامه با همکاری اتاق بازرگانی ،صنایع،معادن و کشاورزی بیرجند و اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان با حضور 35 نفر از مدیران آژانسهای مسافرتی و گردشگری ، راهنمایان برجسته تاریخی ، فرهنگی و طبیعی و همچنین تعدادی از اصحاب رسانه استان و در سطح شهرستانهای بیرجند،نهبندان و خوسف برگزار می گردد .

وی اضافه کرد راهنمایان حاضر در این تورآشناسازی همگی در حوزه تورهای ورودی خارجی فعالیت دارند وهدف از انجام چنین برنامه ای را معرفی جاذبه های تاریخی ، فرهنگی و طبیعی حوزه بیابان جهانی لوت به فعالین برتر گردشگری کشور دانست. مرتضی عربی معاون گردشگری،سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان نیز اظهار امیدواری نمود که با برگزاری این تور از سال آینده شاهد ورود گردشگران خارجی بیشتر به استان خواهیم بود و برگزاری تورهای آشناسازی را در این سطح از مهمترین عوامل معرفی استان بیان کرد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار