ماریا موسوی: مقدمات انتخابات از هفته آینده کلید می‌خورد
نماینده حامی استاندار اردبیل به بهانه بیان خاطراتی از گذشته به آقای بهنام‌جو یادآور شد که او یکی از مسببان اصلی استاندار شدن ایشان است.
کد خبر: ۷۰۸۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۶ 27 January 2019

به گزارش تابناک اردبیل، هفته‌ها و روزهای منتهی به آبان ماه سال 96 بود که آقای صدیف بدری نماینده محترم اردبیل به کرات از تداوم مذاکرات و رایزنی‌ها با وزارت کشور برای انتخاب به گفته او گزینه اصلح تصدی استانداری اردبیل سخن می‌گفت، به طوری که پس از ماراتن نفس‌گیر چند گزینه جدی و حذف سئوال‌برانگیز و یکباره آنان،‌ این نماینده مجلس اعلام کرد که گزینه نهایی( بهنام‌جو) همان مطلوب او و برخی دیگر از نمایند گان استان بوده است.

صدیف بدری برای اعلام استاندار شدن اکبر بهنامجو به قدری عجله داشت که اولین خبر تائید استاندار در جلسه هیات دولت را او به رسانه‌های محلی داد و به خاطر این انتخاب به مردم تبریک گفت!

با گذشت یک سال و اندی از این اتفاق اما امروز آقای بدری در حضور مهمانان خود( اعضای کمیسیون عمران در اردبیل)، به بهانه دفاع از عملکرد استاندار مورد حمایت‌اش در پیگیری پروژه‌های عمرانی،‌ چگونگی انتخاب بهنام‌جو را در حضور شخص استاندار به او یادآور شد و گفت: زمانی که استاندار جدید انتخاب می‌شد جلسات متعدد با معاون سیاسی وزیر کشور داشتیم و در جلسه نهایی  با شخص وزیر کشور مشخص شد که انتخاب دو نفر قطعی شده است.

وی افزود: این دو گزینه چهره‌های سیاسی بودند اما نیاز استان فردی بود که بتواند پروژه‌های زیربنایی اردبیل را تکمیل کند به همین دلیل چند گزینه بررسی شد و با اکبر بهنام‌جو در خصوص تکمیل پروژه‌ها به ویژه راه آهن مذاکره کردیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس اظهار کرد: با وجود اینکه اولویت وزارت کشور گزینه دیگری بود نمایندگان استان سه هفته مقاومت کردند و اعلام شد که اگر به نظر نمایندگان توجه می‌شود انتخاب بهنام‌جوست.

وی افزود: خوشبختانه این انتخاب ثمرات قابل توجه داشت و بهنام‌جو مطابق قول خود راه‌آهن را به فرجام مطلوبی رساند و اگر تلاش وی نبود راه‌آهن همان پیشرفت قبلی را داشت.

به گزارش تابناک اردبیل،‌این دومین بار است که آقای بدری شیوه استاندار شدن اکبر بهنامجو را در افکار عمومی تشریح می‌کند، سناریویی که می‌تواند ابعاد آن از طریق بیان مختصات‌اش از سوی دیگر نمایندگان استان شفاف‌تر شده و حوزه نفوذ هر کدام از نمایندگان را در این باره بخصوص فاش سازد.

امروز ماریا موسوی،‌ مدیرکل سیاسی استانداری اردبیل گفته است که مقدمات اولیه برای ورود به انتخابات مجلس در استان فراهم شده و از هفته آینده فعالیت‌ها در این زمینه کلید می‌خورد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار