احمد علم‌الهدی، امام‌جمعه مشهد گفت: دو خط قرمز در حوزه فرهنگ استان وجود دارد که یکی آن است که نباید برنامه ای در استان انجام شود که انتهای آن به فحشا و منکر بیانجامد و دوم آنکه حفظ موقعیت و هویت حرم رضوی است که نباید عملی خلاف شان این بارگاه صورت بپذیرد.
کد خبر: ۷۰۷۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۷ 26 January 2019

به گزارش مهر؛ سید احمد علم الهدی ظهر شنبه در نشست  شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی در محل استانداری اظهارکرد: شهردار مشهد سرمایه گذار پارک طرق را بخواهد و به او حفظ هویت فرهنگی مشهد را گوشزد کند تا متوجه تفاوت های مشهد و کیش شده و تغییری در روش سرمایه گذاری و ساخت پروژه ایجاد کند.

وی افزود:شخصیت عملگرای استاندار جدید بسیار حایز اهمیت است چرا که در شرایط فعلی که استکبار با تمام توان برای مقابله با موجودیت نظام به میدان آمده است نیاز به مدیران جهادی و عملیاتی بیش از پیش احساس می شود.

رییس شورای فرهنگ خراسان رضوی ادامه داد:بنده هیچ گونه تحلیل شخصی از مدیران استان ندارم و بنای بنده کمک به مسئولین استان است و لزومی هم ندارد که مدیران استانی از مشی سیاسی من پیروی کنند.

وی گفت: دو خط قرمز در حوزه فرهنگ استان وجود دارد که یکی آن است که نباید برنامه ای در استان انجام شود که انتهای آن به فحشا و منکر بیانجامد و دوم آنکه حفظ موقعیت و هویت حرم رضوی است که نباید عملی خلاف شان این بارگاه صورت بپذیرد.

علم الهدی تصریح کرد:مردمی که در این شهر زندگی می کنند اکثریت قریب به اتفاق آنها به خاطر بارگاه رضوی مهاجرتکرده و در اینجا ساکن شده اند لذا باید در حفظ حرمت ها تلاش مضاعف کنند.

وی تاکید کرد:دو جریان آستان قدس و اوقاف در حوزه قرآنی حرف های بسیاری برای گفتن دارند ولی باید متوجه باشند که بعضی جریان های انحرافی نیز به دنبال نفوذ در جلسات قرانی هستند که باید دقت لازم در این حوزه بشود.

امام جمعه مشهد افزود:آموزش و پرورش و دانشگاه نیز دو عرصه میدانی فعالیت های قرآنی هستند که باید این دو ارگان تلاش بیشتری در این حوزه انجام دهند.

وی بیان کرد: برای برگزاری کنسرت نیز کارگروهی توسط ارشاد استان تشکیل شده تا همه دقت نظر ها و ضروریات برگزاری اینگونه مراسمات در آن لحاظ شود و باید گزارش فعالیت های این کارگروه در جلسات بعدی توسط مسئولان ارشاد ارائه شود.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار