کد خبر: ۷۰۶۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۲ 23 January 2019
نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: پس از گازرسانی تعداد 10 هزار کنتور گاز رایگان به مردم چاروسا و دیشموک اهدا می شود.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ، عدل هاشمی نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از عملیات علمک گذاری در شهر قلعه رئیسی عنوان کرد: بعد از سالها امید کار علمک گذاری در مناطق دشمن زیاری، قلعه رئیسی و دیشموک آغاز شد که بیش از هفت پیمانکار برای این عملیات بزرگ هم انتخاب شده که امیدواریم بتوانیم تا قبل سال 98 کار علمک گذاری آنها به پایان برسد.

وی افزود: با این وضعیت امیدوار هستیم که کار گازرسانی را بتوانیم در شهرهای قلعه رئیسی و دیشموک در سال 97 به پایان برسانیم.

هاشمی از اهدا 10 هزار کنتور گاز رایگان به مردم چاروسا و دیشموک خبر داد و بیان کرد: در نشستی که با وزیر نفت داشتیم به دلیل اینکه نسبت به دیگر مناطق با وقفه 38 ساله گاز به این مناطق رسید 10هزار کنتور رایگان گاز به مردم این مناطق به صورت رایگان اهداء خواهد شد که برآورد این 10 هزار کنتور برابر با 3 میلیارد تومان است که کمک به مردم شده و نیازی نیست دیگر هزینه کنتور پرداخت کنند.

نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از گازرسانی به 52 روستای بخش چاروسا تا دهه فجر خبر داد و تاکید کرد: عملیات گازرسانی به روستای امامزاده سید محمود(ع) از هفته گذشته آغاز شد که این پروژه جزء طرح گازرسانی نبود اما با پیگیری عملیات آن را آغاز کردیم که ضمن تقدیر از مدیرعامل و مجموعه اداره گاز استان عملیات این روستا آغاز شد و امیدواریم تا دهه فجر بتوانیم گاز را به امامزاده سید محمود(ع) چاروسا و روستاهای اطراف که بیش از 52 روستا است برسانیم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
چاروسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۵
سلام ، اگه کنتورها رایگانه چرا برای علمک گذاری دارن خانواری شصت هزارتومان پول میگیرن ؟
سیدعلی موسوی
|
United States
|
۰۴:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
درودخداوندبرشمامردعمل واخلاص جناب مهندس هاشمی پور. خداخیرت بده. سیدمحمید پشت وپناهت باشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار