در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برگزار می شود؛
اولین جشنواره استعدادیابی مهارت های بازیگری با هدف کشف، هدایت و حمایت از استعدادهای برتر بازیگری (مقابل دوربین) در شهر مقدس مشهد برگزار می شود.
کد خبر: ۷۰۵۶۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۶ 20 January 2019

به گزارش تابناک رضوی، این جشنواره در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی در رشته های مهارت بازیگری، قصه گویی، مجری گری و اجرای طنز برگزار می شود.

گفته می شود موضوعات این جشنواره چهل سالگی انقلاب، سبک زندگی، فرهنگ مهربانی و فضای مجازی است و در سه گروه سنی 5تا8 سال، 8تا13 سال و 13تا18 سال برگزار می شود.

خاطر نشان می گردد علاقمندان به شرکت در جشنواره پس از ثبت نام رسمی و تعیین همیار هنری و تمرین به اجرای تمرین پرداخته و پس از اعلام امتیاز فنی داوران در مدت زمان معین شده در صفحه جشنواره برای خود رای مردمی جمع خواهند کرد.

گفتنی است در صورت کسب رای بالا، 100 نفر اول به مرحله فینال راه خواهند یافت و برای مرحله فینال یک دوره آموزشی حرفه ای می گذرانند.

شایان ذکر است نفرات برگزیده بمدت یکسال از خدمات فرهنگی و آموزشی جشنواره بهره مند شده و بعنوان گروه نقش اول، اجرای برنامه خواهد داشت.

جشنواره استعدادیابی مهارت های بازیگری با مشارکت سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی، بسیج صداوسیما، سازمان بسیج دانش آموزی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی( معاونت هنری و امور سینمایی) برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار