نرخ عوارض و بهای خدمات شهری سال ۹۸ شهرداری خوی بررسی میشود .
کد خبر: ۷۰۵۵۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲ 20 January 2019

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی

دکتر مجید مقدم رییس شورای شهر خوی با اشاره به بررسی مسایل مختلف شهری و شهرداری در جلسه شورای شهر گفت : بررسی تعرفه عوارض و بهای خدمات سال ۹۸ شهرداری خوی از هفته جاری آغاز می شود.

دکتر مقدم افزود : پس از بررسی و تصویب تعرفه عوارض، بررسی بودجه پیشنهادی سال ۹۸ شهرداری در دستور کار شورا قرار می گیرد.

مقدم تصریح کرد : آخرین وضعیت اجرایی و پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی بویژه دو پروژه پر اهمیت تقاطع غیرهمسطح آیت الله خویی(ره) و کمربندی ضلع غربی در جلسه شورا مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: یکی از مهمترین اهداف شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی توجه به توسعه مناطق محروم بوده و بر همین اساس پروژه های مختلف عمرانی و فرهنگی در این مناطق پیش بینی و اجرا می شوند

رییس شورای شهر خوی خبرداد : احداث کتابخانه در پارک زنبورداران (لقمان حکیم) یکی از پروژه هایی است که در راستای توجه بیشتر به مناطق محروم برای ارتقای فعالیتهای فرهنگی این منطقه در دستور کار قرار گرفته است.
مقدم در پایان سخنان خود گفت : همواره در تمامی مباحث شورای شهر و اولویت های اصلی اقدامات توجه ویژه به مناطق محروم و ایجاد فضاهای فرهنگی برای محلات از جمله ملاباغی جمشید آباد، تخته پل و محله امامزاده، شهرک ولیعصر و دیگر محلات مورد تاکید قرار گرفته و تلاش میکنیم فضای مناسب برای ارتقای فرهنگی این مناطق فراهم گردد.

خبرنگار : یحیی آقاپور خویی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار