غلامحسین اسماعیلی رییس دادگستری تهران گفت: مرتضوی در زندان است، یک نفری دروغی را می‌گوید بقیه به دنبالش می‌روند.
کد خبر: ۷۰۵۴۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵ 20 January 2019

به گزارش تابناک رضوی سایت الف نوشت: بازار شایعات همچنان پیرامون برخی محکومان و متهمان بسیار داغ بوده است و اساسا برخی افراد و جریانات نیز با دامن زدن به این شایعات به دنبال ماهی‌گیری از آب گل آلود هستند. یکی از این شایعات که چند روزی است فضای رسانه‌ای را تحت‌الشعاع قرار داده است، ماجرای حضور یا عدم حضور سعید مرتضوی قاضی و دادستان سابق تهران در کشور است.خبر دیده شدن سعید مرتضوی مدیرعامل اسبق سازمان تامین اجتماعی در نجف و اخباری منتشر شده مبنی بر اینکه مرتضوی بعد از خروج از کشور در اربعین، هنوز به کشور بازنگشته و خود را به زندان معرفی نکرده است.

 

 

چندی پیش، سعید مرتضوی در نامه‌ای از اولیای دم مقتول تقاضای بخشش کرد که دادگاه تجدید نظر نیز به دلیل اظهار ندامت وی، حکم حبس پنج ساله وی را به دو سال تقلیل داد و پس از این ماجرا و صدور حکم، عکس وی به عنوان زائر اربعین کربلای حسینی در رسانه‌ها منتشر شد، اما ماجرا به همین جا ختم نشد و برخی رسانه‌ها خبر از عدم حضور مرتضوی در تهران خبر دادند.

 

 

تابناک، دو روز پیش به‌نقل از توییت یک خبرنگار، نوشته‌بود مرتضوی برای خدمت‌رسانی در روند ساخت حرم‌های شریف در نجف به‌سر می‌برد و از مسئولان خواسته‌ بود که این خبر را رد یا تایید کنند. مسعود‌نوری مدعی‌شده‌بود که وکیل مرتضوی خبر حضور مرتضوی در نجف را داده است.

 

 

به دنبال این موضوع، سعید ایوبی، وکیل سعید مرتضوی، در گفتگویی اعلام کرد که مرتضوی در نجف نیست و در زندان، حبس می‌کشد و با کسی درباره ماندن مرتضوی در عراق گفتگو نکرده است.

 

 

در همین راستا، خبرنگار الف این موضوع را از غلامحسین اسماعیلی رییس دادگستری تهران پیگیری کرد که او اینطور پاسخ داد: مرتضوی در زندان است، یک نفر دروغی را می‌گوید و عده‌ای را به دنبال خود می‌کشاند که متاسفانه رسانه‌ها به دنبال آن می‌روند. روز گذشته نیز در مورد عدم صحت این موضوع اطلاع رسانی شد.

 

 

بر اساس این گزارش، شواهد و گفته‌ها نشان می‌دهد که مرتضوی هم اکنون در زندان به‌سر برده و دوران محکومیت خود را طی می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار