استاندار خراسان رضوی تاکید کرد؛
استاندار خراسان رضوی گفت: مخالفت جریان ها و فعالیت های سیاسی نیستیم، اما اینکه منجر به دعواهای سیاسی شود و از آرمان های نظام عقب بمانیم پذیرفته و قابل قبول نیست.
کد خبر: ۷۰۵۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۶ 19 January 2019

به گزارش تابناک رضوی، علیرضا رزم حسینی در دیدار با اعضای شورای قضایی استان با بیان این مطلب افزود: این دعواها و اختلافات سیاسی ما را از هدف اصلی که تحقق آرمانهای انقلاب است ، باز می دارد.

وی با بیان اینکه بنیانگذار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری همواره بر وحدت تاکید کرده اند ، افزود : ما به عنوان خدمتگزار موظفیم در این راستا حرکت کنیم .

وی ادامه داد : بدین منظور در قالب طرح مثلث توسعه اقتصادی هم افزایی و همدلی را در راستای حل مشکلات مردم و بهبود وضعیت معیشت و اقتصاد استان را دنبال می کنیم .

 رزم حسینی اظهار کرد : هر چه چسبندگی، همبستگی و همدلی بین دستگاه های اداره استان و قضایی بیشتر شود مردم بیشتر منتفع می شوند و خدمات بهتر و شایسته تری در سایه این تعامل و همراهی ارائه می شود.

وی با تاکید بر اینکه معتقد به پیشگیری از وقوع جرم و حتی پیش بینی و پیش آگاهی هستیم ، افزود : آمادگی داریم شورای پیشگیری  از وقوع جرم را با همکاری دستگاه قضا راه اندازی کنیم تا قبل از اینکه تخلفی صورت گیرد آگاهی لازم داده شود ضمن آنکه با آموزش و آگاهی بخشی و اطلاع رسانی مناسب می توان از وقوع بسیاری از تخلفات جلوگیری کرد.

 وی اظهار کرد : یا حتی اگر صلاحیت فرد مورد تردید باشد نسبت به جابه جایی او اقدام نمود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار