مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران خبر داد
مدیرکل برنامه و بودجه از بررسی بودجه سال آینده مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران خبر داد و اعلام کرد: در این جلسات پروژه‌های عمرانی هر منطقه به همراه هزینه‌های مربوط به بخش‌های مختلف هر منطقه برای سال ۹۸ بررسی می‌شود.
کد خبر: ۷۰۲۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹ 13 January 2019

به گزارش «تابناک تهران»؛ ابوالفضل مرادی اظهار کرد: برگزاری جلسات بررسی بودجه تخصصی سال ۹۸ مناطق ۲۲ گانه در اداره کل برنامه و بودجه شهرداری تهران تشکیل و مطابق جدول زمان‌بندی به تفکیک هر منطقه برگزار شد.

مدیرکل برنامه و بودجه در ادامه با بیان فرآیند و شکل این جلسات افزود: در جریان برگزاری این جلسات ابتدا گزارشی توسط شهردار و معاونان هر منطقه از پیش‌بینی‌های بودجه سال ۹۸ و ویژگی‌های آن ارائه شد که محدودیت‌های بودجه‌ای و ضرورت توجه به کاهش مشکلات در سطح مناطق از جمله مهمترین موضوعات مطرح شده توسط این افراد بود.

مرادی همچنین موضوعات مورد بحث در این جلسات را بحث بودجه نگهداشت شهر و ایجاد و احداث پروژه‌های مختلف در حوزه‌های عمرانی، خدمات شهری و فضای سبز، ترافیک و اجتماعی و فرهنگی بیان کرد و گفت: در این جلسات پیش‌بینی بودجه‌های ضروری برای مناطق ۲۲ گانه شهر تهران صورت گرفته تا بر اساس منابع پیش‌بینی شده در بودجه سال آینده بتوانیم مشکلات آن‌ها را به حداقل برسانیم؛ آنچه که در موضوع بودجه مورد توجه جدی شهرداری تهران قرار دارد، اجرای اقدامات موثر برای ارایه خدمات، آسایش شهروندان و نگهداشت شهر است.

مدیرکل برنامه و بودجه با اشاره به برگزاری جلسات مختلف تخصصی برای تدوین بودجه بخش‌های مختلف شهرداری تهران در سال آینده، اظهار امیدواری کرد: هدف از برگزاری جلسات تخصصی برای تدوین بودجه معاونت‌های تخصصی، مناطق، سازمان‌ها، ادارات کل و شرکت‌های شهرداری تهران در سال ۹۸ این است که این بودجه به عنوان یک نقشه راه کلی در کل شهر تهران باعث پیشرفت در ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان و نگهداشت بهتر شهر شود.

شاپور رستمی، معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران نیز که جلسه نهایی بررسی بودجه حضور یافته بود، در خصوص لزوم توجه به برنامه‌ریزی دقیق برای تحقق درآمد‌ها و هزینه‌کرد هدفمند بودجه در بخش‌های مختلف تاکید کرد: شهرداران مناطق باید برای ارتقای درآمد‌های پایدار و کاهش هزینه‌های منطقه تحت مدیریت خود مصمم باشند.

جلسات بررسی بودجه سال ۹۸ مناطق شهرداری تهران طی سه روز متوالی به تفکیک هر منطقه و با حضور مدیرکل برنامه و بودجه، مدیرکل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق، مدیرکل هماهنگی فنی و عمران، مدیرکل برنامه‌ریزی ترافیک، مدیریت حمل و نقل عمومی شهرداری، شهرداران و معاونان مناطق ۲۲ گانه، نمایندگان معاونت‌های تخصصی شهرداری، معاونان و مدیران ستادی ادارات کل برنامه و بودجه و هماهنگی، نظارت و پیگیری شهرداری تهران برگزار شد.

انتهای پیام/

میزان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار