مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل گفت: با پرداخت 400 میلیارد ريال تسهیلات، بخش زیادی از ماشین آلات کشاورزی این شهرستان نوسازی شد.
کد خبر: ۷۰۲۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶ 12 January 2019

 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل گفت: با پرداخت 400 میلیارد ريال تسهیلات، بخش زیادی از ماشین آلات کشاورزی این شهرستان نوسازی شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران، سیدحسین اسلامی افزود: 3 سال گذشته و با پرداخت این میزان تسهیلات، بیش از 500 دستگاه انواع تراکتور، کمباین، نشاکار و ادوات جدید دیگر به چرخه بخش کشاورزی شهرستان آمل اضافه شده است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل با اشاره به ادامه روند تشکیل پرونده برای متقاضیان طرح مکانیزاسیون بخش کشاورزی و بدون محدویت در این شهرستان گفت: تسهیلات مربوط از محل خط اعتباری مکانیزاسیون با کارمزد 15 درصد و سهم آورده 20 درصدی به آنان پرداخت می شود.
اسلامی با بیان اینکه شهرستان آمل چند سال گذشته در جذب منابع اعتباری طرح مکانیزاسیون بخش کشاورزی رتبه نخست را در میان شهرستان های مازندران داشته است افزود: کاهش هزینه تولید، بهبود بهره وری، افزایش ضریب درجه مکانیزاسیون با جایگزینی ماشین آلات جدید را از اهداف این مدیریت اعلام کرد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل با اشاره به تولید سالانه حدود 800 هزار تن محصولات زراعی و باغی در این شهرستان به عنوان یکی از مناطق مهم کشاورزی مازندران گفت: در صنعت طیور نیز با دارا بودن 345 واحد مرغ گوشتی، 9 واحد مرغ تخم گذار، 9 کارخانه جوجه کشی و 22 واحد مرغ مادر درمجموع با تولید حدود 7 میلیون قطعه مرغ و جوجه در سطح کشور مطرح است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار