رئیس مرکز تخصصی رایولوژی و انکولوژی رضا(ع):
رئیس مرکز تخصصی رایولوژی و انکولوژی رضا(ع) گفت: ماهانه بالای ۱۳۰۰ پذیرش شیمی‌درمانی در مرکز تخصصی رایولوژی و انکولوژی رضا(ع) انجام می‌شود.
کد خبر: ۶۹۸۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۲ 03 January 2019

به گزارش تابناک رضوی، فاطمه ورشویی با بیان این مطلب افزود: مرکز تخصصی رایولوژی و انکولوژی رضا(ع) در ۵ طبقه و سالن‌های جداگانه بانوان و آقایان ساخته شده و ۲۶ تخت فعال دارد که قیمت هر تخت ۱۰ میلیون تومان است و ماهانه بالای ۱۳۰۰ پذیرش شیمی‌درمانی داریم.

وی افزود: مرکز تصویربرداری مرکز تخصصی رایولوژی و انکولوژی رضا(ع) مجهز به سیستم‌های نوین پزشکی بوده و سی‌تی‌اسکن و ام‌آری‌آی این مجموعه برخلاف برخی دیگر از دستگاه‌های مشابه امکان انجام خدمات درمانی بیماران سنگین وزن تا ۱۲۰ کیلوگرم را دارد.

رئیس مرکز تخصصی رایولوژی و انکولوژی رضا(ع) با بیان اینکه بخش پزشکی هسته‌ای در این مرکز فعال است، خاطرنشان کرد: این بخش به همراه سایر بخش‌ها و کلینیک‌های تخصصی و فوق‌تخصصی با راه‌اندازی بیمارستان ناظران مجهز تر از بخش‌های موجود در مرکز تخصصی رایولوژی و انکولوژی رضا(ع) خواهد شد و در این مجموعه خدمات درمانی، پیشگیری و مشاوره‌ای به‌صورت فردی و گروهی ارائه می‌شود.

ورشویی تصریح کرد: یکی از نگاه‌های ویژه ما به دانش‌آموزان بوده و معتقدیم که بهترین زمان پیشگیری لز سرطان در دوران دانش‌آموزی بوده و در این خصوص تفاهم‌نامه‌ای میان مرکز تخصصی رایولوژی و انکولوژی رضا(ع) و اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی منعقد شده است.

وی تاکید کرد: از دیگر برنامه‌های این مجموعه می‌توان به تشخیص زودرس،   درمان به‌موقع، مشاوره‌های لازم به بیمار و همراهان و غیره اشاره کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار