با حضور معاون رئیس جمهور؛
مرکز نوآوری شهری مشهد با حضور معاون رئیس جمهور به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۶۹۸۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵ 01 January 2019

به گزارش تابناک رضوی، شهردار مشهد در این مراسم اظهار کرد: ایجاد ارتباط بین مدیریت شهری و فناوری امری ضروری به شمار می رود و مرکز نوآوری شهری مشهد نیز با همین هدف راه اندازی شده است.

کلایی خاطر نشان کرد: فرایند تغییرات فناوری به سمتی متمایل است که بتواند پاسخگوی موضوعات طببعت محور، انسان محور و مسائا علوم انسانی باشد.

شهردار مشهد افزود: فناوری می تواند ما را از بن بست های توسعه خارج کرده و علاوه بر ارائه راهکار برای حل مسائل می توانو زمینه تولید ابر متغیرهای مهم اجتماعی را بوجود آورد.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد نیز در این خصوص اظهار کرد: این مرکز در راستای حل مسائل و مشکلات شهری از طریق استفاده از ایده های کسب و کار و جذب استارت آپ های تخصصی در حوزه شهری راه اندازی شده است.

شهریار آل شیخ در ادامه افزود: برگزاری دوره های آموزشی، ارزیابی عملکرد استارت آپ ها و همراهی شهرداری مشهد با آنها از دیگر اهداف راه اندازی این مرکز می باشد.

آل شیخ با بیان اینکه راه‌اندازی مرکز نوآوری شهر مشهد امکان ارتباط موثرتری شهروندان برقرار می کند افزود: فعالیت این مجموعه در مسیر رشد و توسعه خدمت‌رسانی در شهر مشهد، شهر امید و زندگی را به فال نیک می‌گیریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار