صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی بهاباد روز دوشنبه طی مراسمی در محل ستاد فرماندهی این شهرستان برگزار شد. صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی بهاباد برگزارشد
کد خبر: ۶۹۸۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷ 01 January 2019

فرمانده انتظامی استان یزد در این مراسم گفت : عوامل انتظامی باید درنظم بخشی جامعه و حراست از حق و حقوق شهروندان و نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند.
سرتیپ دوم محمدرضا حیدری با بیان اینکه امنیت دارای مقوله پیچیده ای است اظهارداشت : بی شک امنیت یک مقوله پیچیده است و تلاشها و زحمات زیادی در دستگاههای مختلف صورت گرفته تا امروزه این امنیت و آرامش برای مردم کشورمان حاصل شود .
فرمانده انتظامی استان یزد به مقوله امنیت داخلی درکشور اشاره کرد و افزود : امنیت داخلی که در صدر آن عوامل انتظامی دخیل می باشند باید درنظم بخشی جامعه وحراست از حق وحقوق شهروندان ونظام مقدس جمهوری اسلامی قدم بردارند .
وی از پلیس به عنوان حافظان ارزشهای اسلامی و انقلاب یاد کرد و گفت : باید دراین رابطه متفاوت تر از گذشته وباتوجه به تلاش مضاعف درراه نظم وامنیت کشور گام برداریم .
وی همچنین از استقرار یک واحد آموزشی پهپادی دربهاباد نیز خبرداد و افزود : جهت ارتقا سطح دانش نیروهای ناجا یک واحد آموزشی پهپادی ازطریق هوافضای ناجادرشهرستان استقرار پیدا می کند تا آموزشهای لازم را در حد یک خلبان به نیروهای مورد نظر ارائه دهد .
مرکز شهرستان 20 هزار نفری بهاباد در فاصله 200 کیلومتری جنوب شرق استان یزد قراردارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار