مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از حضور محسن جوادی معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین افتتاحیه سیزدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر کشور به میزبانی استان خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۶۹۷۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲ 31 December 2018

محمد جوروند ضمن تقدیر از حضور محسن جوادی معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی قزلی مدیر عامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان در آیین افتتاحیه سیزدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر کشور به میزبانی استان خوزستان گفت: این جشنواره چهارشنبه ١٢ دی ماه ساعت ١٥ در تالار زنده یاد دکتر قیصر امین‌پور در شهرستان گتوند برگزار می‌شود.

وی در ادامه ضمن اشاره به حضور دبیران دوره‌های پیشین در سیزدهمین جشنواره شعر فجر گفت: حضور شاعران برجسته‌ای از جمله محمد علی بهمنی، عبدالجبار کاکایی، اسماعیل امینی، علیرضا قزوه، پروین بیگی‌حبیب‌آبادی، محمود اکرمی‌فر، محمدکاظم کاظم و جواد محقق، افتخاری است برای استان و فرصتی است مناسب برای شاعران و ادیبان این حوزه که بتوانند ار تجارب این شاعران و ادیبان برجسته استفاده کنند.

جوروند در ادامه افزود: برگزاری جشنواره امسال به میزبانی استان خوزستان و در شهرستان گتوند که زادگاه زنده یاد قیصر امین‌پور است افتخاری است برای استان، شاعری که هم مورد نظر و عنایت مقام معظم رهبری بود و هم شاعر انقلاب بود و هم قیصر انقلاب.

همچنین مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان از بازدید معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از شهرستان‌های اندیمشک، شوشتر و دزفول در حاشیه برگزاری این جشنواره خبر داد و اظهار کرد: پس از بازدید از این شهرستان‌ها برای ادای احترام بر مزار شاعر انقلابی زنده یاد قیصر امین‌پور حضور خواهیم یافت.

وی در ادامه ضمن اشاره یه شعرخوانی دبیران دوره‌های پیشین و شاعران منتخب استانی در این جشنواره خاطر نشان کرد: از شاخصه‌های مهم سیزدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر کشور به میزبانی استان خوزستان می‌توان به دبیری بهمن ساکی از شاعران و پژوهشگران برجسته شعر و ادبیات استان اشاره کرد که به عنوان دبیر علمی این جشنواره از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به این سمت منصوب شده است.

جوروند گفت: از تمامی شاعران و علاقه‌مندان به عرصه شعر و ادبیات انقلاب دعوت می‌شود تا در این رویداد بزرگ بین‌المللی فرهنگی و ادبی حضور بهم رسانند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار