مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد از رونمایی کیف پول شهروندی در هشتمین نمایشگاه شهر هوشمند خبر داد. 
کد خبر: ۶۹۷۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳ 31 December 2018

به گزارش تابناک رضوی، محمدجواد رجائیان با بیان این خبر اظهار کرد: در این نمایشگاه، مشهد به عنوان اولین شهر در کشور از «کیف پول شهروندی» رونمایی خواهد کرد. 

وی یادآور شد: این محصول یک برنامه نرم‌افزاری بوده و بر روی تلفن‌های همراه نصب می‌شود و برای پرداخت های خرد همچون بهای خدمات اتوبوس و تاکسی و نیز برای سایر خریدها به جای کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب قابل استفاده است. 

رجائیان با اشاره به برخی برنامه‌های این نمایشگاه خاطر نشان کرد: سند جامع برنامه عملیاتی شهر هوشمند مشهد در ایام برگزاری نمایشگاه رونمایی خواهد شد. همچنین رونمایی از سامانه فاش با هدف ایحاد شفافیت و در اختیار گذاشتن اطلاعات شهری، از رویدادهای دیگر نمایشگاه خواهد بود که با استفاده از آن شهروندان می‌توانند نظارت بیشتری در امور شهر داشته باشند. 

وی با بیان اینکه مسابقات رباتیک و برنامه‌های کاربردی در ارتباط با شهر هوشمند از دیگر برنامه‌های جانبی در ایام برگزاری نمایشگاه است یادآور شد: آلبوم سه‌بعدی شهر مشهد، نمایش عملی فعالیت پهپادها، ارائه سرویس‌های تخصصی نقشه‌برداری، آشنایی با نحوه کار سامانه‌های زیست‌محیطی و پایش هوا، از برنامه‌های پیش‌بینی شده این نمایشگاه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار